Ik zoek XP prof maar in 't Frans

Status
Niet open voor verdere reacties.
®

®DaddyCool

Gast
Ik zoek XP prof maar in 't Frans -
Heb wel de Engelse en kan daarna dan omzetten in Frans Language pakket maar dat is een XP van de jaren stillekens dus zonder SP1 zelfs.
Weet iemand iets staan. Maar met nieuwsgroepen werk ik eigenlijk nie meer. Zou een gewone download moeten zijn op Rapid of zo.
 
Je hoeft enkel sp3 maar te downloaden, hierin zitten alle vorige updates, dus tijd gespaard.
Hier kan de officiële franse versie downloaden.
 
Bedankt Ghost , maar ik zal wel de Engelse versie moeten nemen zeker hé. Met de Nederlandse zal het niet gaan vrees ik.
 
Kan je nog even wachten DaddyCool, ik heb even een e-mail gestuurd naar onze IT afdeling, met de vraag of ze nog een franse versie hebben van de originele xp pro cd.
 
Ja zulle, no probs, ik moet maar morgen aan diene PC beginnen. Het is voor een klasserestaurant maar baas is Franstalig.
 
Je moet maar durven, een "klasserestaurant" hebben, maar geen geld om een legale windows versie te kopen...
 
Het is wel een legale versie, u kan uw nr gebruiken voor eenzelfde versie, maar wel een andere taal.
Moest het ilegaal zou ik het niet laten kopieren.
 
Als je daar binnenkomt dan val je plat achterover van het verschieten. Zit daar barstensvol antiek in dat oud herenhuis en meneer komt idd hier met zijne Porche en PC afleveren van 10 jaar oud. Leuk.
restaurant noemt De Gouden Klok ongeveer aan St-Pietersstation.
 
Bedankt al op voorhand hé zeg
als je da kan fiksen tegen moregen is da een mooie verjaardag, hahaha
 
Morgen pas, heb vandaag 4 zeer zware dossiers moeten afwerken, ben daardoor niet meer op de firma geraakt, de cd ligt daar klaar voor u. Morgen in de nm moet ik wel langs de firma. tot morgen, moet nu nog weg voor een klant
 
Thx Ghost , je kan daar ook nie aan doen hé. Daarbij ik bol uit voor vandaag....'t is just mijn verjaardag
 
Hopelijk heb je hem vandaag en kan ik hem ergens downloaden want ja ik kreeg uiteraard al telefoon of zijn PC nog niet klaar was.
Mensen hebben geen geduld meer hé Ghost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan