Ik zoek XP prof maar in 't Frans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thx Ghost, we gaan meteen in actie schieten ! hahahaha
 
Ja maar da lukt nie hé zonder setup - geef eens een tip ? Da bootsysteem da ken ik zo goed niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ikke de bootdiskettes gedownload XP prof SP1 alles netjes in PC met CD French maar die wordt niet gevonden ????
 
Nee het lukt niet : De gewone franse bootdiskettes XP prof (zonder SP1) gaan downloaden en gemaakt. Dus netjes op een geformateerde Fat32 partitie ingeladen: Krijg ik zelfs een Blue Screen. Ik zit hier zo vast als een muur.
 
Opstarten met bootdiskette, dit wil zeggen : via diskette opstarten ( booten)dan in dosscherm, vb: d:setup ( waar d voor letter van uw cdrom station). moet lukken
 
Laatst bewerkt:
Het is opgelost mag slotje op

Het is opgelost mag slotje op

Shit zeg was dat zoeken. Zeker 24u. Vroeger kon ik zo omzetten van Engels naar Frans, nu hebben ze dat bij microsoft dus stukken moeilijker gemaakt sedert SP3 en zo, enfin, ik vind het toch niet.
Met diene XP lukte dat dus absoluut niet nee: Er zat namelijk geen setup.exe bestand bij in hetgeen Ghost mij opstuurde daarmee hé. En met mijn Engelse versie nog veel minder.
Kon dus diene CD niet opstarten vanuit de diskettes.

Nu even gekeken naar diene PC ... dacht zo : zou Win7 daar nie op kunnen?
Bah ja zekers : is toch een 2200 Ghz CPU wel maar 1 Gb Ram
Geprobeerd en jawel, gelukt en verdorie da werkt nog snel ook. Zelfs op dat Pc'tje.
Uiteraard was het dan een fluitje van een cent om te converteren naar Frans.
Voilà - probleem opgelost dus.

In ieder geval bedankt allemaal
groetjes van Daddy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan