Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Een beeld branden op cd/dvd spreekt misschien niet tot de verbeelding, toch is dit een correcte vertaling van het begrip ‘image’. Hiermee wordt een digitale kopie in de vorm van een bestand bedoeld, waarmee u bijvoorbeeld een installatie-cd of dvd-film kunt herproduceren/branden. Bekende image-bestandsformaten zijn nrg (van Nero) en iso. Met goede cd/dvd-brandsoftware kunt u een image-bestand branden naar cd/dvd, maar het kan nog eenvoudiger met ImgBurn. De software is puur en alleen ontworpen voor dit doel en daarom zeer simpel in gebruik. Ook is het prettig dat ImgBurn veel verschillende soorten cd/dvd-image-bestanden ondersteunt, dit in tegenstelling tot de meeste brandsoftware. Daarnaast kunt u meerdere image-bestanden klaarzetten in een wachtrij, waarna u de cd/dvd’s eenvoudig achter elkaar op schijf brandt.

Naast het maken en branden van cd- en dvd-images kunnen ook het booktype en de bitsetting worden ingesteld. Verder kunnen herschrijfbare schijfjes worden leeggemaakt en kan het programma helpen bij het bepalen van de zogeheten layerbreak van een duallayer-dvd.
The Official ImgBurn Website
Freeware
Werk voor Windows 2000, Windows 7, Windows Server 2003, Windows Server 2008, Windows Vista, Windows XP
 
oesje : als ik op de link klik dan krijg ik een waarschuwing van Norton dat dit een "gekende gevaarlijk website" is en dat Norton deze voor mij heeft geblokkeerd ? is de 1ste keer dat ik dit voorheb , wat doe ik ermee ? ik moet onderaan uitdrukkelijk aangeven dat ik toch naar de pagina wil gaan......
 
voila toch maar naar de website gegaan , Norton bleef wel moeilijk doen bij een 2 tal "mirrors" om het programma te downloaden maar uiteindelijk toch gelukt via "Softpedia"....
 
voila toch maar naar de website gegaan , Norton bleef wel moeilijk doen bij een 2 tal "mirrors" om het programma te downloaden maar uiteindelijk toch gelukt via "Softpedia"....

Komt doordat op dat bepaalde domein (mirror site) waarschijnlijk ooit (of nog steeds) software of scripts staan met bedenkelijke of mogelijk gevaarlijke status (mallware). Dus dan komt dat domein op een blacklist van Norton (ea). En dat betekend dat die heel dat domein kan en gaat blokkeren. Ook al is de resterende 99.9999% van de software clean op dat domein. Heb je met nogal security producten. Op zich niet slecht, maar een beetje een zware afstraffing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan