ImgBurn

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Vroeger kon ik zonder problemen ImgBurn gebruiken voor het branden van iso, eerst kreeg ik melding dat het medium te oud was, dus heb nieuwe dvd gekocht en het probleem was opgelost, maar met wel met een ander programma CDBurnerXP.
Nu wou ik deze avond een iso branden met Imgburn,( daar dit en zeer gemakkelijk programma is) op een cd rom en kreeg volgende foutmelding, gisteren trouwens ook al, zie foto

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

5b91a6b157658-dit_krijg_ik_met_ImGbURN.jpg
 
heb hier juist dezelfde "ashampoo resceu.iso " die jij eerder gekregen heb van mij hier gebrand met imgburn op een goedkope cd-r van het kruitvat en ondervond hier dus géén problemen mee …
straf is het dat jij géén problemen onder vind met de CDBurnerXP.. maar wel dus met imgburn !


* tijdens het branden werd de pc hier niet verder belast ...
heb er ook een filmpje van aangemaakt ..en deze afbeelding komt vanaf dit filmpje .
Ashampoo_Snap_vrijdag 7 september 2018_12h01m37s_003_.png
 
het probleem komt als ik de cd lade er manueel terug moet insteken dan zegt hij layouts do mot match, maar wat bedoelt hij daarmee, het is blijkbaar in het gedeelte dat hij de iso gaat controleren (verify)
zou dit aan mijn oude cd+ kunnen liggen,
misschien moet ik het eens proberen met een dvd
 
als de cd gebrand is dien jij deze te laten zitten ..de lade opent zichzelf en deze gaat weer vanzelf toe wat tevens bij de controle van de cd hoort en jij heb dus deze controle verbroken ..
wil je het filmpje zien wel het duurt wel een 20 minuutjes..

 
ja maar bij een laptop die gaat wel vanzelf open maar je moet hem dichtdoen dat staat er duidelijk op op de boodschap die je krijgt, een laptop sluit niet vanzelf zijn cd rom
ik heb de cd gisteren eens bekeken die ik cdburnerxp had gemaakt maar er stond niets op, dus ik ga er vanuit dat mijn cd+ te oud zijn
ga het nu eens proberen met een nieuwe dvd, eerst met ImgBurn en dan eens met cdburnerxp als dat niet gaat zal het mijn mijn brander wel zijn zeker, want dvd en cd roms kan ik wel nog lezen.
ja je mag het filmpje doorsturen als je wil, je hebt het adres niet?
 
het filmpje staat er al ….ik dacht dat dit niet ging via YouTube this de eerste keer dat ik er ééntje van 20 minuutjes heb geupload .
voor het branden van de ashampoo resceu0iso dien je een cd te gebruiken aangezien het bestand maar een 544MB is .
 
heb nu geprobeerde de iso te branden met een dvd via ImgBurn, geen enkel probleem, op minder dan 8' was het gedaan met het muziekje erbij dat het geslaagd is, het gekke is met de cd's gaat het niet die zullen te oud zijn zijn
daar het met cdburnerxp ook niet ging, wat wel raar is ik heb ook geprobeerd met een dvd een iso te branden via cdburnerxp en kreeg de melding dat het niet ging daar het medium niet goed is en het zijn pas nieuwe dvd
of moet je altijd een iso branden op een dvd, of is het gewoon mijn brander die nu en dan eens geen goesting heeft?
 
ja ik heb het nu op een dvd gebrand is dat erg nee toch alleen dat ik veel gig's kwijt ben en dat het duurder is, maar het was een test
aou het niet de brander zijn die soms wel soms niet werkt, een nieuwe kost nu ook zoveel niet hé
 
ga morgen eens nieuwe cd+ kopen en eens testen zo weet ik als de brander al of niet stuk is, kan dat dat je nog wel kan lezen maar niet meer kan schrijven
het rare is als je bv bij Imgburm uw brandsnelheid zo laag mogelijjk wil houden dan zegt het programma dat uw schijven gemaakt zijn voor 8x of 10 of 16x mag je dit negeren dit komt er in het geel op, heeft dit een effect op je gebrande dvd
 
Laatst bewerkt:
daar gebruik ik de ashampoo snap 10 voor ..
men kan er ook via een microfoon geluid in verwerken maar aangezien mijn stem soms weg valt doe ik dit dus nooit .
 
ah ook met snap 10, dezelfde als waar je info kan geven bij foto's van anderen?
dus
1/nieuwe cd's kopen( daar er op die van CdBurnerXp niets stond, raar dat die dat dan wel als geslaagd geeft)
2/testen
/3/ zo niet nieuwe brander, bestaat het dat je kan lezen maar niet kan branden of moeten die alle twee stuk zijn, of kan er een van de twee stuk zijn

4/ wat raad je aan als een goed merk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan