Windows 11 Inhoud W10 overbrengen naar W11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Wanneer men overschakelt van W10 naar W11 gaat dan de volledige inhoud van W10 ook over ?
Met overrschakelen bedoel ik zelf W11 installeren OF Wanneer W11 wordt aangeboden door Microsoft.
Met inhoud bedoel ik : Mijn Documenten - enz.... en alle programma's .

Flamingo :geek:

indien deze zich aanbied dan word zeker alles behouden .. er word dan geupgraded van de W10 naar de W11 met behoud van alles ..te minste als jij deze keuze selecteert .

indien jezelf via het media creation tool 21H2 je een W11 usb aanmaakt om vervolgens via de setup.exe een inplace upgrade te starten dan dien je effectief een keuze te maken .
*jij spreekt over het feit dat deze zich bij u heeft aangeboden ... dan ga ik er van uit dat jij géén keuze dient te maken ... doch raad ik aan om er bij te blijven tijdens het upgrade proces in het geval deze optie zich wel aanbied..* neem dan de juiste keuze !

hier heb ik een niet ondersteunende Systeem omdat deze geen Secure boot heeft en de CPU niet ondersteund werd toch via een omweg voorzien van een W11..
ik heb hier dus een in-place upgrade opgestart en diende wel degelijk aan te geven dat ik alles wenste te behouden

1639715393425.png

Bij een upgrade-in-place op een Win10 PC om naar Win11 te gaan zie je het plaatje uit #11

Bij een upgrade of herinstallatie op een Win10 en bij Win10 blijven krijg je het plaatje uit #9

Maar in beide gevallen heb je dus de mogelijkheid voor behouden van bestanden en apps te kiezen ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan