instagram

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Als ik vroeger foto's met what'app nam dan kwamen die in mijn android telefoon direct in de map met de foto's te staan,
als ik daar eentje op instagram wou zetten dan ging in naar instagram drukte op de + en dan kwam ik automatisch in de map gallerij en kon ik selecteren.
Als ik nu naar de map gallerij ga dan staan de what'app foto's de nieuwste daar niet meer in, als ik bovenaan in de keuzebalk what'app images selecteer dan staan daar alleen maar oude what's app foto's on,
waar kan in mijn nieuwe vinden om ze te posten met instagrram aub?

thanks


ed
 
Oei, daar vraag jij mij iets.
Als ik het toestel in handen heb zoek ik het uit, maar zo is dit moeilijk te vertellen.
Graag zou ik van jou weten welk merk van Smartphone jij hebt. Om te weten of ze met een een resem aan dubbele apps zitten of niet
 
Ha een motorola die hebben geen rommel mee. Met welke app houd je je foto's bij? Ik kan u namelijk google foto's aanraden. Die slaat u foto's op in de cloud als je verbonden bent via wifi. Zodoende moet je niet al je interne ruimte gebruiken om je foto's op te slaan en bang zijn om foto's kwijt te raken is er ook niet meer bij. Je moet gewoon je Google account onthouden en je kan overal waar je online kan aan je foto's. Google foto's maakt mappen aan van screen shots, WhatsApp en dergelijke Super handig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan