instagram

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Ik gebruik regelmatig instagram om foto's te plaatsen, soms na veel foto's krijg ik de mededeling dat mijn gestileerde foto's klaar staan, als ik dan op ok klik komt de mededeling opgeslagen in bibliotheen.
Alle foto's van instagram staan in gmail account, maar ik vind nergens bibliotheek
iemand een idee?

thanks

ed
 
wel ik neem een foto met mijn smartphone die wordt na een tijdje weggeschreven naar je gmail account
daar staan alle gemaakte foto's en albums samen
soms krijg ik op mijn smartphone je gestileerde foto staat klaar, dat is iets wat google zelf doet denk ik, hij maakt ook spontaan fotoreportages aan met muziek erbij,
als ik dan klik op op bewaren, dit staat onder de gestileerde foto dat zegt hij, opgeslagen in bibliotheek,
maar waar zit die bibliotheek?,
 
Bijvoorbeeld tips over het maken van Gedeelde albums, of welke Apparaatmappen je wilt back-uppen. De verhalen, filmpjes, gifjes die Google Foto’s van je foto’s maakt verschijnen ook bij De Assistent. Als je het gifje of het verhaal niet leuk vindt, veeg je het naar rechts en dan is het verdwenen en niet opgeslagen. Vind je wat Google Foto’s heeft gemaakt wel leuk, dan kun je het Opslaan in Bibliotheek door op deze tekst te tikken.



https://blog.computercreatief.nl/alles-over-google-fotos-beginnen-met-google-fotos-2/
 
hey Qtex,
terug van weggeweest, heel zware periode van 2 maand gehad, als ik doe wat jij zegt kom ik in mijn map albums terecht die ook op mijn smartphone staan, maar dit is nog iets anders dan bibliotheek
als men het niet vindt niet erg, maar ik vind het niet

greets en hopend op betere tijden
 
ik gebruik zelfs instagram niet ..voor mij is het dan niet duidelijk dat jij niet in de bibiotheek geraakt aangezien ik het volgende te zien krijgt bij het aan klikken van de link in bericht 2

Ashampoo_Snap_dinsdag 5 februari 2019_14h17m53s_003_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan