Status
Niet open voor verdere reacties.
voor het gebruik van bijvoorbeeld "CladDVD.NET" moet je "Framework" installeren. Nu is mijn vraag zorgt dit voor veranderen op je pc of nadelige gevolgen :vraagteken:
 
normaal gezien heb je geen last van netframework en zelfs sommige videokaarten hebben deze nodig om te kunnen werken zoals sommige van ATI ik heb zelfs nu de netframework 2.0 er op staan en heb geen hinder hiervan dus denk ik installeren die handel ;) je haalt deze op de site van microsoft zelf trouwens
 
opstarten langzamer? nee nee ik heb zelfs de 3.0 en zie geen vertraging in opstart
even goed lezen wat er gevraagd wordt vooraleer altijd iemand zijn antwoord af te breken.
hierbij deze zal ik dan ook nergens meer op reageren .
ik dank u voor uw vertrouwen .
en vraag dan ook vriendelijk of je mijn account wil verwijderen en alle berichten die ik ooit geplaatst hebt .
 
even goed lezen wat er gevraagd wordt vooraleer altijd iemand zijn antwoord af te breken.
hierbij deze zal ik dan ook nergens meer op reageren .
ik dank u voor uw vertrouwen .
en vraag dan ook vriendelijk of je mijn account wil verwijderen en alle berichten die ik ooit geplaatst hebt .


Oei oei ik reageer gewoon op jouw antwoord en zeg dat het opstarten niet langer duurt door dat te instaleren.
Ben jij rap gepakt zeg.
Als dat nog niet meer mag,zal ik hier wel verdwijnen....geen probleem hoor.
 
even goed lezen wat er gevraagd wordt vooraleer altijd iemand zijn antwoord af te breken.
hierbij deze zal ik dan ook nergens meer op reageren .
ik dank u voor uw vertrouwen .
en vraag dan ook vriendelijk of je mijn account wil verwijderen en alle berichten die ik ooit geplaatst hebt .

zariash ben wil aanwijzen dat met versie 3 geen problemen zijn.
Wil je dat uw account verwijderd word, dan mail je mij dit maar.
Het is de bedoeling elkaar te helpen en niet in elkaars haar te vliegen !!!
 
Deze citaat las ik op ergens anders op dit forum;

NET.framework is een systeem van Microsoft dat is opgestart als concurrentie voor Java van Sun en die gebruikt wordt door ontwikkelaars om bepaalde toepassingen te schrijven. De opeenvolgende versies 1.1, 2.0 en 3.0 werden ondertussen ontwikkeld. Soms heb je die nodig om die toepassingen bvb op websites te kunnen gebruiken. Persoonlijk heb ik enkel de 2.0 op mijn systeem staan en er is me nog nooit gevraagd naar de 1.1 of 3.0 bij het gebruik. En mocht dat zo zijn dan zal er wel achter gevraagd worden als je zo'n applicatie opent en kan je deze nog steeds downloaden. Ik betwijfel zelfs of je - indien je alles van NET.framework van je PC zwiert - ernstig in de problemen zou komen. Maar dat is een persoonlijke visie.

ik heb "Java Sun" geinstalleerd ga ik dan conflikten krijgen :vraagteken:
 
wat ik er van uitmaak is dat hij die het citaat geschreven heeft
hij zich afvraagt of je framework wel nodig hebt
bij mij staat ook de 2.0 erop van framework
en wie heeft er geen java op zijn pc staan ?
alles macheerd bij mij ;)
 
Oké thanks ga hem maar eens installeren
Alles dat je installeert op je pc dat gelijk mee opstart met Windows zal de PC onheroepelijk doen vertragen, alleen is het te zien welke PC je hebt en hoe zwaar deze is van processor en Ram geheugen. Snelle PC's bv Dual Core hebben totaal geen probleem met het installeren van al deze frame networks. Bij mij zit er dan ook 1.1 ,2.0 , en versie 3.0 op.
Uw pc kunt ge sneller maken door :
1° regelmatig oudere bestanden en programma's weg te doen.(kuisen dus)
2° Defragmentatie uit te voeren.
3° De scanningsoftware voor Antivirus-Spam-AdAware en dergelijke tot een strikt minimum te beperken. Teveel aan scanners die geladen zijn vertragen ook je PC.
4° Helpt dit dan nog niet - Schijfopruiming van Windows
- Eventueel indien nog mogelijk Ram geheugen bij plaatsen.

En idd Ivan heeft gelijk, hier helpen we mekaar en bekvechten we niet zo graag.
 
Alles dat je installeert op je pc dat gelijk mee opstart met Windows zal de PC onheroepelijk doen vertragen, alleen is het te zien welke PC je hebt en hoe zwaar deze is van processor en Ram geheugen. Snelle PC's bv Dual Core hebben totaal geen probleem met het installeren van al deze frame networks. Bij mij zit er dan ook 1.1 ,2.0 , en versie 3.0 op.
Uw pc kunt ge sneller maken door :
1° regelmatig oudere bestanden en programma's weg te doen.(kuisen dus)
2° Defragmentatie uit te voeren.
3° De scanningsoftware voor Antivirus-Spam-AdAware en dergelijke tot een strikt minimum te beperken. Teveel aan scanners die geladen zijn vertragen ook je PC.
4° Helpt dit dan nog niet - Schijfopruiming van Windows
- Eventueel indien nog mogelijk Ram geheugen bij plaatsen.

En idd Ivan heeft gelijk, hier helpen we mekaar en bekvechten we niet zo graag.


als je even op mijn avator klik heb je al wat gegevens om te zien of mijn pc er veel trager van wordt. En kan ik het ook zonder problemen verwijderen als het lastig moest zijn :vraagteken:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan