Status
Niet open voor verdere reacties.
voor het gebruik van bijvoorbeeld "CladDVD.NET" moet je "Framework" installeren. Nu is mijn vraag zorgt dit voor veranderen op je pc of nadelige gevolgen :vraagteken:
 
oef .............alles terug rustig hier..........t is effen verschieten als je pas binnenkomt en je leest de reacties!!!!
jongens toch is dit echt nodig? De meesten kennen elkaar slechts door het forum en niet persoonlijk
wij willen elkaar toch helpen?
 
Deze citaat las ik op ergens anders op dit forum;

Soms heb je die nodig om die toepassingen bvb op websites te kunnen gebruiken. Persoonlijk heb ik enkel de 2.0 op mijn systeem staan en er is me nog nooit gevraagd naar de 1.1 of 3.0 bij het gebruik.

ik heb "Java Sun" geinstalleerd ga ik dan conflikten krijgen :vraagteken:

Ik heb altijd al beide gehad, nooit problemen mee.
Ik denk dat net....... bij updates stonden op oudere windows, bij vista staan die er niet bij.
Niet nodig dus..............dacht ik.
Er werd gevraagd naar netframeworks 1.1 door een toepassing, weet niet meer welke.
Dan maar weer geinstalleerd, tot nu alles goed.
Ik denk dus dat het geen kwaad kan.
 
weet je met wat je dat ook hebt met adobe reader
ik heb foxit reader op mijn pc staan maar als je op een site komt van bevoorbeeld instellingen dacht ik bv zoals ziekenkas ofzo
je geraakt niet verder of ze zullen de adobe reader der in rammen willen of niet ,
je kunt dan niet verder op die site
(ze willen hebben dat dat op je pc staat alwaart dat je dat niet nodig hebt omdat het ook gaat met foxit reader)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan