Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allemaal ik heb hier een orginele windows 7 iso en ik wou graag de installatie tweaken dus een anderen achtergrond installatie en en de installatie inrichten zoals ik het wil kan dit alvast bedankt.
 
De Godmode in Windows 7 laat je toe alles aan te passen.
Voor het invoeren van "Godmode," Je hoeft alleen maar een nieuwe map te maken en vervolgens de map hernoemen naar het volgende:
Godmode. (ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C)
Eenmaal dat gedaan, open de map en verbaas U.
 
De Godmode in Windows 7 laat je toe alles aan te passen.
Voor het invoeren van "Godmode," Je hoeft alleen maar een nieuwe map te maken en vervolgens de map hernoemen naar het volgende:
Godmode. (ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C)
Eenmaal dat gedaan, open de map en verbaas U.

ik heb het over de installatie van windows 7. (maar als ik de map open is hij gewoon leeg)
 
ik heb het over de installatie van windows 7. (maar als ik de map open is hij gewoon leeg)

Ik ook, copier alles hieronder om te hernoemen. Zowel de naam als hetgeen tussen haakjes staat met haakjes en alles.
Godmode. (ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C)
 
oke bedankt maar eigenlijk wou ik de installatie van windows 7 tweaken is daar een progama voor.
 
Gebruik godmod, na installatie tweak je de pc.
Als alles goed is ingesteld maak je een simpele backup van je pc zodat je deze bij een crash kan terugzetten.
De setup tweaken raad ik af, om dan steeds format en herinstallatie mee te doen.
Je moet dan ook telkens opnieuw heractiveren, en dat mag je maar 4 maal doen.
Beter backup gebruiken.
 
Download - vLite - Windows Vista configuration tool

Kan je ook gebruiken bij windows 7 (windows 6.1)

oke gedownload. maar nu krijg ik deze melding, moet ik dat bestand nu installeren? want ik anders kan ik vlite niet gebruiken. ps zou je uitgebreid willen uitleggen hoe ik dit progama moet installeren.
Knipsel-8.png
 
Laatst bewerkt:
Het is mij een paar maanden terug gelukt, maar ik weet niet meer hoe het juist ging.
Bij de oudere versie vroeger was dat bestand niet nodig, maar de laatste 2 jaar werkte ik niet meer met het programma.
Of je die achtergrond er kan mee doen weet ik niet, heb ik nog niet geprobeerd.
Er zijn nog een paar programma's waar je veel kan mee doen, de namen ken ik niet meer van buiten.
Google daarvoor eens met zoekterm slipstream en vista, die tools kunnen meer dan enkel updates en servicepacks integreren in de setup.

ps: dat bestand is ca 1.5 gig denk ik
 
Laatst bewerkt:
Hier kan ik niet verder hoor, ik zit nog steeds zonder internet, en mijn buur zit weer over zijn limiet (hij heeft een light abo tot 1 gig of zo).
Het is maanden geleden en heb dat niet meer allemaal op mijn schijf staan. en vlite deinstalleren en herinstalleren gaat direct goed omdat WAIK geinstalleerd is, en blijft.
Maar ik weet niet meer hoe ik het klaar kreeg. Vroeger in Vista was dat bestand niet nodig met de oudere vlite.
Daarom google eens naar andere slipstreamtool.
 
Laatst bewerkt:
Hier kan ik niet verder hoor, ik zit nog steeds zonder internet, en mijn buur zit weer over zijn limiet (hij heeft een light abo tot 1 gig of zo).
Het is maanden geleden en heb dat niet meer allemaal op mijn schijf staan. en vlite deinstalleren en herinstalleren gaat direct goed omdat WAIK geinstalleerd is, en blijft.
Maar ik weet niet meer hoe ik het klaar kreeg. Vroeger in Vista was dat bestand niet nodig met de oudere vlite.
Daarom google eens naar andere slipstreamtool.

en welke versie van vlite moet ik dan nemen.?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan