Status
Niet open voor verdere reacties.
vlite werkt niet bij mij tenminste ik krijg hem niet werkend is er nog een ander progama om de windows 7 installatie te kunnen tweaken.?
 
Een nieuwe Windows 7 installatie neemt tegenwoordig nog slechts een uurtje in beslag...
 
ddr3 wil instal van windows 7 aanpassen naar zijn wensen, zo als een pliek versie. Maar daarvoor zoek je bent op google.
 
Ikweet nog dat ik 2 bestanden manueel moest verplaatsen om vlite in windows 7aan de praat te krijgen.
Welke dat waren kreeg ik via foutmeldingen door.
Heb je foutmldingen, dan gewoon de naam van de ontbrekende bestanden in zoekvenster plaatsen en de bestanden op de juiste plaats plakken.
Zo kreeg ik het voor mekaar.

Via dualboot kan het ook.
Google dan op oobe (out of box experiance)
Hier een linkje:
Maak je eigen Windows Vista SP2 Installatie-DVD
Voorzie de nieuwe installatie van de nodige achtergronden via andere tool en maak daarna via oobe een nieuwe installatiedvd.
Bekijk ook nog even je pm over vlite en laat nog iets weten.
 
ultimate windows tweaker versie 2.1 is een goed progje hiervoor (gratis .....en werkt perfect op W7 )
 
ultimate windows tweaker versie 2.1 is een goed progje hiervoor (gratis .....en werkt perfect op W7 )

gerard ik zoek een progama om mijn installatie dvd van windows 7 te kunnen tweaken.
niet windows 7 maar de installatie.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je die tool perfect kan gebruiken via deze methode.
Je gaat dan een installatiedvd maken van je geinstalleerde windows heb ik begrepen.
Je gaat immers een nieuw ' install.wim ' bestandje maken om op te nemen in je windows7 dvd.
Dus eerst dualboot, dan tweaken, bvb met gerard zijn programma, en dan je dvd branden.
Ook die WAIK die ik je reeds liet downloaden heb je nodig, dus het is niet voor niets gedownload.
 
je kunt ook eerst alles installeren,dan alles tweaken en vervolgens een "image"maken, met als voordeel dat je bij problemen het image snel terug kunt plaatsen.
De installatie dvd heb je dan niet meer nodig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan