Status
Niet open voor verdere reacties.

Heinz46

Steunend lid
Vip Lid
Beste,

Na lang wachten (maar wie niet), zou ik win 10 dan kunnen downloaden. Groot was de verbazing dat het niet kon doorgaan om volgende reden ; "Nvidia Geforce 7300 GS" zou niet in orde gesteld zijn door de fabrikant ! Zie foto bijgaand. Nochtans had ik enkele weken geleden een Upgrade gedaan van mijn computer dooor een rechtse klik op het icon Win 10 rechts onder in mijn bestandsbalk, toen was er geen probleem. Zou er iemand een oplossing kunnen aanbieden.
 

Bijlagen

  • Win10.jpg
    Win10.jpg
    40.9 KB · Weergaven: 168
probeer deze videokaart eens te updaten Drivers | GeForce
hier onder zie je welke instellingen je dient te nemen als ook over welke driver het gaat ...

Ashampoo_Snap_2015.08.02_16h14m04s_004_.jpg

**als dit geen oplossing brengt en je wilt naar de Windows 10 dan dient er een nieuwe videokaart aangekocht te worden !
 
ik had niet gezien dat er ook Windows 8.1 x64 vermeld werd ...die neem je dus !
het is waarschijnlijk dezelfde driver .
opmerking voor de Windows 8.1 zijn er geen drivers zag ik juist ...neem de Win 8 x64 driver
 
Idd. is dezelfde versie of tenminste die had ik al gedownload, maar ik las op hun site dat er gisteren nog vlug een nieuwe versie (353.62) is uitgegeven, deze wou ik dan installeren maar zonder resultaat,

353.62.jpg

Wat mij wel een beetje dwars zit was het volgende, voor 29 jul kon je door een rechtse klik op het win10 icoon, een upgrade van mijn computer doen, toen werd mijn computer goed bevonden voor een installatie van win 10, nu dit. Maar ja het zal wel een nieuwe card worden, mag ik vragen wat je me kan aanbevelen, een goede raad is veel waard !?
 
het is nog te proberen om de driver op te starten in de compatibiliteitsmodus Windows 7
wat betreft het aanbevelen van een andere videokaart wel dit ligt er aan wat je met de pc doet ....
gebruik je deze voor gewoon internetten en wat mailen , fotobewerking en of om te gamen !
 
Qtex,

In bijlage een "Speccy" gegeven, die 128MB fysiek geheugen, zou dat te klein kunnen zijn. Goed het is al een kaartje van 2006, maar ik speel géén spelletjes of bekijk géén films, ik gebruik mijn comp. voor wat hij gebruikt zou moeten worden n.l. opzoekingen en veredelt typemachine (haha).

Speccy.jpg
 
persoonlijk denk ik dat die 128MB te weinig is ..
mijn systeem is 13 jaar oud en mijn videokaart is ook 13 jaar oud deze heeft 512MB fysiek geheugen..
 
Beste,

intussen weet ik wel waar ik aan toe ben, heb langs bijna alle kanten die ik ken de comptabiliteitmodus om te zetten, maar vind het nergens ! In ieder geval bedankt voor de steun en tot een volgende.

Grt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan