Status
Niet open voor verdere reacties.
ik kan windows live mail niet meer openen, telkens ik het probeer krijg ik een kadertje te zien met daarin mogelijk geen verbinding of een probleem met internet verbinding. maar ik kan wel naar google en als ik via start ga en daar windows live mail aanklik dan krijg ik wel al men berichten te zien. ik heb een laptop HP pavilion g7 series en ik gebruik windows7 en heb 3GB als iemand mij kan en wil helpen AUB geen te technische uitleg want ik ben geen groot licht aan de computer alvast bedankt groetjes
 
Kan je eens een screenshotje hier plakken met die foutmelding aub?
Het is voor ons altijd gemakkelijker als we een exacte foutomschrijving zien. Dit gaat waarschijnlijk zoals Tuts al vermelde een probleem zijn met de instellingen van Windows Live mail.
Kan je ook even vermelden welke ISP (Telenet, Belgacom,...) je gebruikt aub?
 
het is zelfs zo dat diegene die nu Windows live mail gebruiken totaal geen last mogen onder vinden.
omdat bij de overgang naar outlook de WLM accounts immers behouden blijven , ook kun je hetzelfde email adres behouden ....je mag een andere aanmaken maar dit moet dus niet.

ik citeer :
Microsoft Hotmail wordt Outlook
Microsoft moderniseert de webmaildienst Hotmail met een metro-stijl interface en hernoemt de webmaildienst naar Outlook.com.
Outlook.com krijgt een naast de Metro-interface in stijl met Windows 8 ook een nieuwe manier om met e-mail, contacten en de agenda om te gaan.
Outlook.com is nu al als preview beschikbaar om uit te proberen.
Gebruikers van Hotmail of Windows Live mail zoals het ook wel genoemd wordt kunnen nu al overstappen.
Alle bestaande hotmail-gebruikers zullen geleidelijk worden overgezet.
Bestaande e-mail-adressen kunnen worden gehandhaafd.
Je kunt echter nu al een nieuw outlook.com e-mailadres aanvragen.
Je bestaande hotmail-account wordt dan overgezet.
Bron PCM
 
ScreenShot021.jpg en ik heb belgacom
 

Bijlagen

  • ScreenShot020.jpg
    ScreenShot020.jpg
    69.7 KB · Weergaven: 126
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan