Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn vriend internet is langzaam na de installatie van avg
wat mij vreemd was is netwerk 5

zie foto pcwim.JPG


weet iemand de instellingen om sneller internet te hebben (kabel)
 
Is ook deels afhankelijk van de gebruikte technieken om die bestanden te locken, scannen,...
Zoals reeds aangegeven is een combinatie van AVG en Avast nefast voor je PC. Andere combinaties gaan mischien iets minder last hebben. Maar dan nog...
 
geef eens wat meer uitleg @djtoetta.nu stel ik me wel de vraag wat ccleaner daar iets mee te maken heeft? ruimt alleen rommel op en ook je register kan je opschonen ( wat zeker niet mag aangeraakt worden)
en software kan je hiermee ook verwijderen.:vraagteken:
 
CCleaner ? Het enige wat ik daarvoor kan verzinnen is dat CCleaner in de opstart staat en "Wis vrije ruimte" aangevinkt. Dit geeft een behoorlijke systeembelasting.
 
Ik heb IE10 geïnstalleerd en het is duidelijk sneller dan IE8. Nu beweer ik niet dat je probleem hiermee is opgelost. Er is duidelijk wat anders aan de gang. Maar: alle baten helpen.
WW
 
Zelf heb ik - voor zover ik me dat kan herinneren - vorige week niets gezien van 'release preview'. Daarom vermoed ik dat het de definitieve versie is. Een maand of twee geleden was het nog een catastrofe. Nu met deze versie gaat het super-vlot.
Grtn ||| WW
 
Gooi AVG er eens af. En draai enkele minuten zonder beveiligings programma en bezoek een vertouwde website waar je geen ziekte kan oplopen.
Test de snelheid dan eens. Installeer daarna natuurlijk snel een antivirus of ander beveiligings programma.

Zo kom je er achter of het probleem bij AVG ligt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan