Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn vriend internet is langzaam na de installatie van avg
wat mij vreemd was is netwerk 5

zie foto pcwim.JPG


weet iemand de instellingen om sneller internet te hebben (kabel)
 
juist dat bedoel ik dus ....
op de site van M.S. is deze te verkrijgen ...doch je dient deze zelf op te halen !
indien deze gelanceerd werd dan kwam deze dus via de update's binnen !
snappie !
 
zolang de IE10 niet binnen komt via de update's zijn het principeel nog maar test versies !

In dit geval niet. Waarom ze IE10 nog niet in de Windows updates zetten heeft andere redenen. Zoals Pluis in een ander topic reeds aanhaalde, willen ze bedrijven de mogelijkheid geven om de rollout van IE10 via Windows updates tegen te houden dmv een tool. Dat is al één reden waarom ze die update "uitstellen", om die bedrijven de kans te geven dat eerst te integreren en controleren.
 
ik heb nu de IE10 ook maar opgehaald in de windows7..en bemerkt dus dat de enter toets het laat afweten om een nieuwe regel aan te maken ...voor heen had ik dit dus ook al onder de windows 8..hierbij ga ik terug naar de IE9...de bug zit er hier dus nog in !

edit : het is niet meer mogelijk om terug te gaan naar de IE9 nadat je de IE10 gebruikte !
 
ik heb nu de IE10 ook maar opgehaald in de windows7..en bemerkt dus dat de enter toets het laat afweten om een nieuwe regel aan te maken ...voor heen had ik dit dus ook al onder de windows 8..hierbij ga ik terug naar de IE9...de bug zit er hier dus nog in !

edit : het is niet meer mogelijk om terug te gaan naar de IE9 nadat je de IE10 gebruikte !

Voor dat compatibiliteit probleem is een oplossing hoor. Ik gebruik het zelf (nog) niet, dus ik kan je de details niet helemaal geven. Maar in IE10 kan je via F12 een extra menu oproepen, komt onderaan. Daar kan je ergens de compatibiliteit zetten op oudere versies van IE. Ik heb het onlangs in een demonstratie van Windows 8 zien doen...
 
dat klopt inderdaad wat je daar vertelt Ddragon echter blijft deze instelling niet behouden ...
deze dien je telkens je de IE opstart terug in te stellen ...
deze oplossing werd eerder al door mezelf hier aangeboden in het windows8 forum gedeelte betreffende de enter toets .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan