Status
Niet open voor verdere reacties.
Laptop Acer Aspire 5740G - Windows 7 64-bit - browser Firefox 18.0.1 - provider ADSL Mobistar - Lan-verbinding.
Bij het laden van internetpagina's duurt het meestal enige sekonden eer de pagina verschijnt. Wanneer ik echter het laden stop en een refresh van de pagina doe, verschijnt de pagina onmiddellijk. Heb dit al enige weken en kabelmodem eens gereset maar zonder resultaat. Waar kan dit aan liggen, wie kan mij helpen?
Alvast bedankt op voorhand. Ferre
 
Doe eens een speedtest Speedtest.net - The Global Broadband Speed Test

2457189600.png
 
Als ik een "wilde" gok mag wagen; verwijder AVG 2013 eens ter test. En installeer desnoods Avast als dat het probleem was.
Heb nog niet veel goeds gezien ivm performantie betreffende AVG... daarom.
 
ik gebruik de AVG Internet Security 2013 en ondervind géén enkel probleem met het laden van de websites in FF of IE10
ik ben géén voorstander van de avg free ( want deze laat dus wel echt steken vallen )
zelf gebruik ik de AVG I.S. al vanaf 2004 en er komt hier ook géén andere op ...


indien de TS de gratis versie heeft van de avg of de betaalde versie mag hij zeker niet de optie " betere prestaties "aan klikken indien hij niet over de volledige versie van de AVG-pctune-up beschikt !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan