Status
Niet open voor verdere reacties.
Laptop Acer Aspire 5740G - Windows 7 64-bit - browser Firefox 18.0.1 - provider ADSL Mobistar - Lan-verbinding.
Bij het laden van internetpagina's duurt het meestal enige sekonden eer de pagina verschijnt. Wanneer ik echter het laden stop en een refresh van de pagina doe, verschijnt de pagina onmiddellijk. Heb dit al enige weken en kabelmodem eens gereset maar zonder resultaat. Waar kan dit aan liggen, wie kan mij helpen?
Alvast bedankt op voorhand. Ferre
 
AVG verwijdert en Avast 7 geïnstalleerd. Was geen goede keuze. Avast 7 heeft een probleem in Windows 7 Home premium 64bit, geeft steeds errorcode 0xe06d7363 en is niet te gebruiken. Even gegoogled en ik ben niet alleen met dit probleem. Dus ...... Avast er afgekegeld en terug AVG 2013 free geïnstalleerd.
 
Heb je dan eerst eens getest of je browser snelheid beter was? Dus AVG verwijderen - Testen - andere actie (vb andere virusscanner installeren)...
Of heb je onmiddellijk een andere geinstalleerd zonder het eerst te testen?
 
Jawel, maar geen merkbare verbetering. Heb "deredactie.be" geladen met de verschillende browsers(zonder AVG en Avast), Chrome was het snelst klaar, dan Firefox en tenslotte Opera. Ik moet wel toegeven dat ik maanden geleden mijn verbinding heb proberen optimaliseren met Iobit-toolbox, is daar misschien iets fout gegaan? Het laad-probleem ervaar ik maar enkele weken. Ik ga misschien de restore-functie van Iobit Internet-booster maar eens gebruiken, zien of dat iets opbrengt en vertrekken van de windows 7 default settings.
 
Ik kan je wel vertellen dat zoiets eigenlijk niet echt mogelijk is; internet boosten. De netwerksettings van Windows staan standaard al optimaal. Je internet verbinding is maar zo snel (of traag) als je ISP toelaat. Het kan altijd zijn dat er een zwak signaal is vanuit je ISP. Maar aan de instellingen van je Windows netwerk gaat dit normaal niet liggen. Zulke boosters zien er altijd veelbelovend uit, maar zijn dikwijls een zak met lucht.
 
ik werk ook met avast internet security 2013 op mijn andere pc.met windows7 home premiumx64 bit en ondervind geen problemen. hiermee ook al gewerkt met avg zowel op de 7 en de 8 en werkt perfect onlogisch dat het daar kan aan liggen.
 
Download HijackThis

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".
Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere PC en het bestand met een USB-stick overbrengen.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten
Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".
Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan