Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een gaste. Zij (ook een gebruiker van jullie mooie helpdesk) heeft een IPad en werd nu - tot haar verrassing - geconfronteerd met de vraag tijdens het opstarten haar paswoord in te voeren. Dat was een lange tijd geleden, dus aan het proberen geslagen. Uiteindelijk resulktaat: een geblokkeerde IPad. What to do?....
 
Inderdaad ja, herstellen via iTunes en dan met iCloud of een kopie op de pc als je daar een reservekopie mee hebt gemaakt.
Dan zet je alles terug zoals het was op het moment van het maken van de reservekopie. Was dit een paar dagen geleden is er niet zo veel aan de hand en ben je weinig kwijt.
Was de reservekopie een jaar terug gemaakt kan het gebeuren dat er veel weg is.

itunes.jpg
 
Mede door jullie hulp heb ik nog aanvullende info gevonden op Toegangscode iPad kwijt; wat nu? | Tablets Magazine
Gaandeweg bleek dat we meer info nodig hadden die zij (mijn gaste dus) thuis heeft liggen. Ze gaat er volgende week weer verder mee aan de slag, maar we hebben allebei het gevoel dat het wel gaat lukken! We sluiten dit verhaal maar voorlopig. Lukt het niet dan melden we ons weer! Dankjulliewel weer voor de hulp!
 
Waarschijnlijk is dit gebeurd na een Besturings Update. Zodra hij dan opnieuw is opgestart zal je de inlog in moeten geven. Erg irritant, maar dat gebeurd hier ook regelmatig na een update. Kies daarom een niet al te ingewikkelde inlog om deze goed te kunnen onthouden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan