Varia Bestanden overzetten van Ipad naar PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

FlipFlop

Steunend lid
Vip Lid
Heeft hier iemand ervaring mee of een idee hoe je dat aanpakt?
Ik heb een paar bestanden op mijn ipad staan die privé foto's zijn, die ik ook wil houden.
Maar ik kan die Ipad nog niet eens weggeven als die niet "schoon" is.
Als dat gebeurt is kan ik hem terugzetten naar fabrieksinstelligen geloof ik.
Maar ja, ik heb niet veel kennis van Ipads en vind ze, net als die zogenaamde "smart"phones,
verschrikkelijke ondingen. Deze ipad is blijkbaar een 6de generatie.

Bij voorbaat dank voor het advies.
 

of

 
beste @FlipFlop vergeet #2 en gebruik deze Gratis Tool huidige versie:v3.03 bestemd voor windows.

1694120423242.png

om je ios compleet te vernieuwen bv met SmartFlash
toffe Toolbox:

1694120734123.png


identificatie van je Ipad:

1694121633334.png


de mijne is vastgelopen op ios 9.3.6 en is gekocht op 05/2012 , een dikke 12 jaar oud dus. kan je nog weinig mee aanvangen dus!
ik gebruik hem om mijn naslagwerken in digitale vorm te lezen .....

1694121263952.png


leuke tool en gratis, gemakkelijk in gebruik en er zijn uiteraard manuals (engelstalig uiteraard) , maar je browser kan die vertalen aan de hand van een plugin ......
gebruik dit al jaren ..... en nog steeds om boeken .... muziek .... foto's bij te zetten of te vervangen/verwijderen.

S6 ermee!!!
 
Laatst bewerkt:
Tja, ik heb er maar een (die werkt) dus ik heb niet zoveel keuze ;)
Bedankt voor alle tips en leesmateriaal, gelukkig hoef ik Engels niet te vertalen, dat spreek ik net zo goed als een native speaker.
Liefst zou ik willen dat ik de ipad kon aansluiten aan een pc maar dat gaat helemaal niet.
@ Aardbij, bedankt voor het meedenken maar het meeste moet ik dan binnen de Apple omgeving doen en dat is voor mij veel te ingewikkeld.
En met ingewikkeld bedoel ik irritant want ik snap die Ipad niet en ik wil hem niet snappen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan