Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou graag lessen volgen. Lessen zijn wel smartphone. Maar een Iphone lijkt me completer ,hogere kwaliteit.
Occas koop ik 1,een ouder model dan omdat ze betaalbaar zijn.
Is dat te doen ?
 
Ik zou graag lessen volgen. Lessen zijn wel smartphone. Maar een Iphone lijkt me completer ,hogere kwaliteit.
Occas koop ik 1,een ouder model dan omdat ze betaalbaar zijn.
Is dat te doen ?
Het is je goed recht natuurlijk om een iPhone te kopen, maar tegenwoordig overtreffen de vlaggenschippen op Android de iPhone hoor. Hogere resolutie scherm, hogere prestaties door snellere processor en een lagere prijs. Maar het gaat soms om het besturingssysteem, dan valt er niet meer te twisten, maar in principe kan een Android toestel evenveel als een iPhone.
 
Ok, dan wordt het toch richting huawei. Geen pillen vretend ding/dikwijls laden .Gps en hoge mpx foto lijkt me wel wat.
De enige met een iPhone in de les is steeds maar aanpassen denk ik .
 
Ok, dan wordt het toch richting huawei. Geen pillen vretend ding/dikwijls laden .Gps en hoge mpx foto lijkt me wel wat.
De enige met een iPhone in de les is steeds maar aanpassen denk ik .

Wat moet die Smartphone eigenlijk aankunnen als ik vragen mag? Welke Huawei heb je op het oog?
 
P6 of P7 heeft een redelijke occas prijs denk ik. Er zijn mensen in mijn klas van 10 j ouder als ik en die gebruiken dat alsof het alledaags is.
Ikzelf heb een vriendenkring die niet pc-gezind is oftewel is er eentje bij die een echte doe het zelver is en is zelfs met HD bezig. Maar vraag niet het verschil tussen knippen en kopiëren, kent 'm niet.
Daarom ben ik wat officiëel les aan't volgen ipv al die zwanzers.
Kortom denk ik dat lessen apps zijn zoals meerdere HD foto's in zip verzenden, QR-code ,en ik hoop de gps. De 4 j les IT zal ook wel helpen.
 
Beide toestellen zijn inderdaad wel goede toestellen, al is de P7 jonger en ook performanter als de P6. Als je toch zo technisch bezig wil zijn, waarom kies je dan niet voor een nexus toestel? Dan heb je een kale Android, en ik moet eerlijk bekennen, dat is als je al een andere Android met een skin gewend bent ff wennen, maar dat gaat als een speer. Ik heb een basic Motorola Moto E 2de generatie met een zo goed als kale Android 6.0 en maar 1GB RAM met een Qualcomm snapdragon 410 in quadcore 1.2GHz, dus op zich geen snelheidswonder, maar die hapert niet. Dat komt omdat er geen skin omheen zit. Geen toeters of bellen, maar de pure Android. I love it. Als ik de centen had, zou ik het wel weten. Tweedehands wilde ik niet kopen, dus werd het een goedkope nieuwe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan