Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
mijn dochter iphone is geblokkeerd ze had hem afgesloten tijdens een update
nu zou ze via itunes de blokkering maar dan zou ze een code moeten hebben (dacht ze )
maar die staat ook op de iphone (lachen)

iemand die weet hoe ze blokade kan opheffen ?
 
Volgens mij is de enige optie dan nog over om hem te herstellen door naar de herstelmodus gaan.

Start iTunes en sluit de iPhone aan op de PC.
Hou de sluimerknop en de thuisknop van de iPhone tegelijk ingedrukt. Laat deze knoppen niet los wanneer u het Apple logo ziet. Houd beide knoppen ingedrukt tot u het scherm van de herstelmodus ziet en dan zou er een mogelijkheid komen om hem te herstellen via iTunes.

Er zal software gedownload en geïnstalleerd worden. Heb hiervoor wel even geduld, dit proces kan een poosje duren.
 
heb het al 2 keer geprobeerd herstellen maar krijg iedere keer een time out van downloaden internet heb hier windows 7
ik ben aangesloten hier met draad
 
skippy heb het op een andere pc windows 8,1 gedaan en het is in orde nu
dank je wel voor de raadgeving wat ik moest doen (vr)
 
skippy heb het op een andere pc windows 8,1 gedaan en het is in orde nu
dank je wel voor de raadgeving wat ik moest doen (vr)

Waarom dit met de ene pc wel lukt en met een andere niet zou te maken kunnen hebben met een verouderde iTunes versie. Een andere verklaring heb ik niet.
Of misschien dat de andere pc een slechte internetverbinding heeft omdat je zegt "een time out van downloaden "
 
Laatst bewerkt:
En heb je back-up kunnen weer plaatsen ?

denk niet dat ze een backup had gemaakt
foto's stonden wel op de i cloud die staan er terug op

of dat ze de telefoon nummers allemaal terug heeft
zou eigenlijk wel moeten die staan toch op de simkaart dacht ik ?

ze was content dat het terug werkte ( ze wist zelfs niet meer hoe laat het was zonder haar iPhone hihi )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan