Status
Niet open voor verdere reacties.

theplayer

Steunend lid
Vip Lid
Volgens mij ben ik geïnfecteerd met een virus. Als ik op een link in een naar mij gezonden mailbericht klik om me ergens voor aan te melden dan krijg ik alleen een zwart scherm waarin niets gebeurt. Mijn Kaspersky internet Security detecteert het niet.
De getoonde url is dan ad.doubleclick.net
Ik kom er niet vanaf...
Iemand een oplossing?
 
Laatst bewerkt:
ik ben er bijna zeker van dat hier in het forum geen linken met troep gepost worden

er kan altijd een verdacht bestand mee liften maar daar kunnen wij niet voor verantwoordelijk gesteld worden het is immers zo dat wij (pctuts) deze bestanden niet zelf beschikbaar stellen op het internet dit doet dus een ander...
om het even welke download je doet op het net je loopt steeds de kans op dat er iets meekomt ...het is dan te verkiezen om niet zomaar in het wilde weg overal maar ja op te klikken ...
men kiest indien deze optie voorhanden is dan beter voor de geavanceerde setup en kan zodoende zelf aangeven of je de extra meegeleverde software ( denk nu aan chrome of een toolbar ) wenst te installeren !
 
Volgens mij ben ik geïnfecteerd met een virus. Als ik op een link in een naar mij gezonden mailbericht klik om me ergens voor aan te melden dan krijg ik alleen een zwart scherm waarin niets gebeurt. Mijn Kaspersky internet Security detecteert het niet.
De getoonde url is dan ad.doubleclick.net
Ik kom er niet vanaf...
Iemand een oplossing?

ad.doubleclick.net is geen virus maar browser hijacker > Browserkaper .
https://nl.wikipedia.org/wiki/Browserkaper

Het is niet echt verstandig om zomaar op een link te klikken in een e-mail bericht , ook al is dat e-mail bericht van een vertrouwde afzender .
Ga met je muisaanwijzer op de link staan zonder te klikken en vlak boven de link of linksonderaan in je scherm zie je dan de juiste link staan , naar welke URL je zal doorgelinkt worden.

Een e-mail kan door internet criminelen onderschept worden, die dan in het bericht de malafide link gaan invoegen.
 
MBAM heeft 89 bedreigenden gevonden, allemaal in de categorie Potentieel ongewenste programma's.
Wat doe ik ermee? Allemaal verwijderen?

Ik lees nu ook dat het een browserlkaper betreft. Goed advies, maar hoe kom er nu vanaf...?
 
staat die doubleclick ertussen die je wou vinden

ik verwijder altijd alles wat die vind is nog nooit iets fout mee gegaan hier
en anders hier eens een screen posten van wat die aangeeft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan