Windows 10 isoburn

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik wil de herstel cd van Tuts en lange pier branden met isoburn, maar ik krijg de melding :

5d4aa66f80978-isoburn.png


je kan de schrijfsnelheid niet instellen in Isoburn of ben ik mis?


kan ik ook niet ImgBurn gebruiken write image file to disk gebruiken?

grt,

Ed
 
Laatst bewerkt door een moderator:
raar dat jij de brandsnelheid niet kunt instellen bij isoburn … ik krijg deze optie dus wel !

Ashampoo_Snap_woensdag 7 augustus 2019_12h54m00s_001_.png


heb deze "Opstart Herstelschijf Windows 10 x64 +Dart 10 " hier juist aangemaakt .
 
de versie van Lange pier dan, wat is Dart 10 ook een herstel optie, heb je een link, zet ij die samen op een schijf zodat je kan kiezen met wat je herstelt
en wil jij even de link sturen voor Isoburn,heb dezelfde layout, misschien een foute site
thanks
 
Dart10 geeft je meer mogelijkheden ..bezie het filmpje maar eens ..



*de link naar isoburn free welke ik gebruikte https://isoburn.org/ (de blauw/groene downloadknop aanklikken )
**als ik je afbeelding bezie gebruik je dezelfde .. waarschijnlijk ligt het eerder aan de iso
 
Laatst bewerkt:
waar heb je het vandaan?
Ja zeker een heleboel meer (linkje aub), kan niet telang meer blijven zitten moet gaan liggen
brand jij die op dezelfde schijf, en kan je dan als ze opstart kiezen uit de twee?
 
als je nu met je vraag "waar heb je het vandaan " bedoeld vanwaar ik deze Opstart Herstelschijf Windows10 x64 +dart 10 vandaan heb dan begreep je de de regel niet die ik eerder al vermelde "heb deze "Opstart Herstelschijf Windows 10 x64 +Dart 10 " hier juist aangemaakt ."
**ik heb deze iso zelf aangemaakt ! deze heb ik dus nergens opgehaald .
 
jawel maar met mijn ogen zie ik soms dubbel van de medicatie, die ik zie het niet zo goed,
ik heb de iso van Tuts gebruikt dus ik veronderstel dat die toch goed is is wel maar 343 mb groot??
 
dat kan kloppen aangezien deze "Opstart Herstelschijf Windows 10 x64 +Dart 10 " hier dus met de Dart 10 maar een 397mb groot is..

*als jij via het aloude configuratiescherm naar "backup maken en terug zetten (Windows7) " gaat en je klikt vervolgens aan de linkerkant op een Systeemherstelschijf maken dan word deze u ook aangemaakt voorafgaande dat er een lege beschrijfbare cd aanwezig is ..
maar deze heeft dan géén Dart10 ..aanboord !

**om deze Dart 10 ook te verkrijgen heb ik een iso genomen van deze zojuist verkregen systeem herstelschijf (cd) en heb ik vervolgens het cmd schript Dart 10 toegevoegd aan deze iso en daarna deze nieuwe iso met Dart 10 bewaart en opgeslagen .
 
kan ik die van u krijgen aub, het wordt wat ingewikkeld en zit hier suffer en suffer te worden van de medicatie voor de pijn
AUB

Waarom zet TUTS dan zoiets online, herstel iso als je ze niet kan branden
 
kan ik die van u krijgen aub, het wordt wat ingewikkeld en zit hier suffer en suffer te worden van de medicatie voor de pijn
AUB

Waarom zet TUTS dan zoiets online, herstel iso als je ze niet kan branden

om deze Dart 10 ook te verkrijgen heb ik een iso genomen van deze zojuist verkregen systeem herstelschijf (cd) en heb ik vervolgens het cmd schript Dart 10 toegevoegd aan deze iso

hoe jij dit doet allemaal man,niet te geloven, je kan van bij je thuis IT hulp bieden tegen betaling:);)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan