kan er iemand mij helpen met mijn nieuwe e reader

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
ik heb altijd E reader gehad van sony
je kon de e reader aan je pc koppelen en kreeg je op het scherm de inhoud van wat er op staat en kon je in de bibliotheek je boeken plakken in de reader

met deze kan ik dat niet ,heb nu touch lux 4
ik heb dropbox maar hoe moet ik mijn boek in de E reader krijgen :vraagteken:
 
raymon;n236738 zei:
ik heb altijd E reader gehad van sony
je kon de e reader aan je pc koppelen en kreeg je op het scherm de inhoud van wat er op staat en kon je in de bibliotheek je boeken plakken in de reader

met deze kan ik dat niet ,heb nu touch lux 4
ik heb dropbox maar hoe moet ik mijn boek in de E reader krijgen :vraagteken:

En is er geen micro-sd in de reader?
 
ik heb wifi nodig krijg alleen de proximus phone gratis te zien
waarom kan ik mijne wifi niet gebruiken heb mijn wifi even in een flits kunnen zien
?

is de gratis proximus phone betrouwbaar ? kan ik die gebruiken
 
Mik;n236742 zei:
En is er geen micro-sd in de reader?

daar had ik ook aan gedacht , maar omdat ik op mijn smarphone geen volle kaart micro-sd kan insteken omdat die waarschijnlijk vraagt om te formatteren weet niet of dat op de reader ook zo zal zijn ?
 
gaat nog niet met het kaartje ik steek het kaartje er in en er gebeurd niets
en daar staat een hele hoop brol op van andere talen

ik ga met de dropbox nog eens proberen te synchroniseren maar die letters typen is een miserie hier
 
je koopt je best zo'n stylus pen aan in de action voor nog geen € er zijn 2 modellen ..(fijne punt of een platte punt )*heb zelf deze laatste.
vind het ook vervelend als ik het met de vinger doe dat ik meestal de verkeerde letter aantikt in een bericht met de stylus pen heb ik dat probleem dus niet .
 
De boeken die op je Micro-SD kaartje staan kun je toch eenvoudig in Uw computer verwijderen. Begrijp niet goed wat je anders wil.
Calibre is een programma om boeken te kunnen lezen op Uw Windows computer. Via dit programma kun je dus perfect de inhoud van je boeken nazien zonder die reader. Als Uw kaartje gekuist is via Uw computer, steek het dan pas in Uw reader.
Dit is de makkelijkste oplossing voor hetgeen je wil.
 
cve;n236765 zei:
Man zo een reader klinkt best wel ingewikkeld. Ik heb dit niet omdat ik geen boeken lees. Ken er dus ook geen letter van.

Een goede e-reader, je start hem op en selecteer het boek. Als je met je telefoon overweg kunt, kan je het hiermee zeker. Er zitten heel weinig functies op. Trouwens, het enige wat hij moet kunnen is lezen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan