Kan me niet aanmelden op msn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Ik heb namelijk een zeer eigenaardig probleem,
ik heb een windows live messenger waarmee ik me altijd kon aanemelden tot ongeveer een week geleden. Nu kan ik me aanmelden met mijn zus haar email en een vriend zijn email , de ene een prive mail dus naam@eigendomeinnaam.be en een @hotmail.com adres. Beiden werken er perfect op maar als ik met mijn email aanmeld dan verschijnt er "windows live messenger werkt niet meer" , dit gebeurt ongeveer als msn mijn vriendenlijst wil weergeven.

Hopelijk weet er iemand raad.

Met vriendelijke groeten Robin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Wivy,

Ik gebruik de Windows Live Messenger versie 14.0.8089.726 , in het artikel die je postte staat er dat met die uitzondering geen update nodig is , ik heb de laatste messenger gedownload en proberen installeren en tijdens dat proces zegt hij dat deze msn al geïnstalleerd is. Ik denk ook niet dat dit het probleem zou zijn omdat anderen met een email zich wel kunnen aanmelden het probleem zou eerder bij mijn email adres liggen wat zeer raar is.

Wat ik nog wil toevoegen is dat ik met mijn email wel op een andere pc kan inloggen en chatten.

Toch bedankt voor uw voorstel

Mvg Robin
 
Jouw pc blokkeert denk ik je eigen adres voor msn
Op andere msn kan je wel, en met je eigen adres is niets mis want met een andere pc kan je er op.
Kijk misschien ens je scanner en firewire na, of probeer eens met deze uitgeschakeld.
 
Het heeft echter iets te maken met Windows Beveiliging, namelijk DEP. Ik heb dit ook voren alleen gaat het mij soms wel en dan weer eventjes niet. Heel raar

We moeten dieper zoeken!

Yveske
 
Beste,

1) Start eens je computer op in Veilige modus met netwerk ondersteuning.
(Hoe doe je dit: Druk meermaals op F8 nadat je computer opstart, nadien zie je een keuze menu. Als je ziet dat Windows normaal opstart ben je al te laat en moet je opnieuw opstarten)

Kan je jouw nu aanmelden in MSN?

2)Start je Windows op.
Ga naar de map: C:\Program Files\Windows Live\Messenger
Klik rechts op: "msnmsgr", selecteer eigenschappen, Klik op het tabblad: "Compatibiliteit", Klik bij bevoegheidsniveau : "Dit programma als Administrator uitvoeren" AAN
Klik op "Toepassen"

Klik nu ook eens op het tabblad: "Beveiliging"
Klik op jouw gebruikersnaam en kijk onderin of je het kan lezen en uitvoeren?
 
Laatst bewerkt:
Een vriendin van mij kon ook niet ingelogd geraken en wij hebben dit zo opgelost :

Met ZapMessenger alles verwijdert en dan het hele gedoe compleet nieuw geïnstalleerd en het ding werkte terug naar behoren.
ZapMessenger kan je hier vinden.

Hier kan je terecht
voor de download van Live Messenger (kwestie van het je gemakkelijk te maken (hi,hi)

Misschien heb jij het zelfde geluk.
 
Beste,

1) Start eens je computer op in Veilige modus met netwerk ondersteuning.
(Hoe doe je dit: Druk meermaals op F8 nadat je computer opstart, nadien zie je een keuze menu. Als je ziet dat Windows normaal opstart ben je al te laat en moet je opnieuw opstarten)

Kan je jouw nu aanmelden in MSN?

2)Start je Windows op.
Ga naar de map: C:\Program Files\Windows Live\Messenger
Klik rechts op: "msnmsgr", selecteer eigenschappen, Klik op het tabblad: "Compatibiliteit", Klik bij bevoegheidsniveau : "Dit programma als Administrator uitvoeren" AAN
Klik op "Toepassen"

Klik nu ook eens op het tabblad: "Beveiliging"
Klik op jouw gebruikersnaam en kijk onderin of je het kan lezen en uitvoeren?

Even deze post terug in de spotlight, want met al die reactie's verdwijnt deze naar de achtergrond.
Werkt het op deze manier DJ Robin?
Anders de tip van Monne eens proberen.
Laat je even iets weten of er verandering is?

Een vriendin van mij kon ook niet ingelogd geraken en wij hebben dit zo opgelost :

Met ZapMessenger alles verwijdert en dan het hele gedoe compleet nieuw geïnstalleerd en het ding werkte terug naar behoren.
ZapMessenger kan je hier vinden.

Hier kan je terecht
voor de download van Live Messenger (kwestie van het je gemakkelijk te maken (hi,hi)

Misschien heb jij het zelfde geluk.
 
Laatst bewerkt:
Beste,

Sorry voor het latere antwoord maar ik heb het wat druk.

Ik heb de methode geprobeerd van monne. Nu als ik in veilige modus was kon ik gewoon zonder iets te doen op msn . Hetgeen wat je zegt van het administrator uitvoeren werkt niet, het ziet grijs dus maw ik kan er niet op klikken.

Nu omdat ik in veilige modus zomaar kan aanmelden ga ik ervan uit dat herinstalleren de oplossing is dit zal ik doen zoals Tjoepke beschreven heeft .

Alvast bedankt voor jullie suggesties

Mvg Robin
 
Beste,

Sorry voor het latere antwoord maar ik heb het wat druk.

Ik heb de methode geprobeerd van monne. Nu als ik in veilige modus was kon ik gewoon zonder iets te doen op msn . Hetgeen wat je zegt van het administrator uitvoeren werkt niet, het ziet grijs dus maw ik kan er niet op klikken.

Nu omdat ik in veilige modus zomaar kan aanmelden ga ik ervan uit dat herinstalleren de oplossing is dit zal ik doen zoals Tjoepke beschreven heeft .

Alvast bedankt voor jullie suggesties

Mvg Robin

Je moet MSN kunnen uitvoeren als Administrator

Start je Computer 'normaal' op. Zorg ervoor dat je account administrator rechten heeft of kan verkrijgen.

2)Start je Windows op.
Ga naar de map: C:\Program Files\Windows Live\Messenger
Klik rechts op: "msnmsgr", selecteer eigenschappen, Klik op het tabblad: "Compatibiliteit", Klik bij bevoegheidsniveau : "Dit programma als Administrator uitvoeren" AAN
Klik op "Toepassen"

Als dat niet kan dan is er echt wel iets grondig mis met je computer en niet alleen met MSN
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan