Kan me niet aanmelden op msn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Ik heb namelijk een zeer eigenaardig probleem,
ik heb een windows live messenger waarmee ik me altijd kon aanemelden tot ongeveer een week geleden. Nu kan ik me aanmelden met mijn zus haar email en een vriend zijn email , de ene een prive mail dus naam@eigendomeinnaam.be en een @hotmail.com adres. Beiden werken er perfect op maar als ik met mijn email aanmeld dan verschijnt er "windows live messenger werkt niet meer" , dit gebeurt ongeveer als msn mijn vriendenlijst wil weergeven.

Hopelijk weet er iemand raad.

Met vriendelijke groeten Robin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er hebben veel dat probleem hoor,

Ik heb dit ook vaak, dat is iets van Vista namelijk iets met DEP dat komt er altijd op en die blokkeerd heel die boel van msn

Yveske
 
Er hebben veel dat probleem hoor,

Ik heb dit ook vaak, dat is iets van Vista namelijk iets met DEP dat komt er altijd op en die blokkeerd heel die boel van msn

Yveske


Ja dat kan, daarom dat ik ook zeg dat je moet kijken onder het tabblad: "Beveiliging"

Klik op jouw gebruikersnaam en kijk onderin of je het kan lezen en uitvoeren?

Als je administrator rechten hebt of kunt verkrijgen kan je indien nodig het zelfs nog aanpassen. Klik dan op bewerken > jouw naam > en klik volledig beheer aan.

En inderdaad Vista kan nog lastig doen.
Ik heb geen Vista meer dus kan niet exact vertellen welke stappen je juist moet uitvoeren daar. Maar via die weg kan je de rechten wel naar eigen hand instellen
 
Beste,

Ik heb DEP ook al uitgeschakeld en dit geeft GEEN effect.

Wat die rechten betreffen , mijn account heeft volledig recht maar toch kan ik uitvoeren als admin niet aanvinken.

Ik heb vandaag yveske gesproken en hij zegt dat hij ook zo een soort probleem had , hij heeft bij taakbeheer het proces msnmsgr.exe geselecteerd en realtime aangevinkt. Nu heb ik dit ook gedaan en kon ik even op msn maar daarna gaf hij weer dezelfde fout :(

Hoop op een oplossing.

Mvg Robin
 
Wel ik heb wel software waarmee ik zelf een kijkje kan nemen op je pc....
Maar dit wel ik echt als laatste optie gebruiken.

Als het echt niet op te lossen is, mag je me PM'en en dan stuur ik je de nodige informatie op voor het programma. (echt alleen als er geen andere optie meer mogelijk is of je vind)

Anders kan ik straks iedereen persoonlijk helpen en dat is niet de bedoeling van dit forum.
 
Rare dingen die boel!

Ik heb het hiernet ook nog eens voren had, alleen ik kan mij nog aanmelden en met een beetje geluk werkt het weer voor een tijdje

Yveske
 
Waarom probeer je niet eens amsn (de mesenger die voor linux geschreven is)
Kies de windowsversie en je bent vertrokken.
aMSN - Opening your communication
Om baas overje pc te worden heb ik ook een pdfke gemaakt.
Die staat hier
Daarma kan je ook de admin aanvinken.
Nu houd de trusted installer die grijs (de huidige eigenaar van het systeem)
Je moet dit echt uitvoeren als je controle wil over je computer.
En nadat je volledig beheer gekozen hebt nit vergeten om bij trusted installer de regel om je machtigingen over te nemen het vinkje weg te doen, anders neemt die de pc terug van je over en ga je dingen terug plots niet meer kunnen.
Je kan ook herinstallatie doen van windows en meteen deze ingreep doen, dan komen deze vervelende beperkingen niet plots boven.
 
Laatst bewerkt:
Beste,

Ik heb dus al vannalles geprobeerd , ben laatst overgeschakeld naar windows 7 , en ik dacht "misschien is mijn probleem met die msn nu opgelost" . Ik logde me 2 keer in zonder problemen maar de derde keer was het weer van dat. Wat ik nu gedaan heb is gewoon een @live.be adres aangemaakt en dit werkt zonder problemen. Raar maar waar.

Sorry voor jullie tijd.


Mvg Robin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan