Beeld Kan ondertitels niet meer downloaden via VLC Player

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo kan sinds deze week geen ondertitels meer downloaden via VLCPlayer. Je kan nog wel zoeken, maar de gevonden ondertitel kan je niet meer downloaden. Dit kon ik voor het upgraden van VLC zonder probleem. Nu geeft hij aan dat het file niet kan worden gesaved. Ik heb daarna nog wat vorige versies geïnstalleerd, maar die hebben dit euvel nu ook. In het luac file staat dat deze functie voor Windows is uitgeschakeld. Weet iemand hier de reden van en is er een andere oplossing voor dit? Deze functie van VLC was erg handig en makkelijk in gebruik. Groet Willem
 
Bedankt voor je reactie. Het luac bestand vind je program files/VideoLan/VLC/lua/extensions/VLSub.
Ik kwam er vanavond achter dat er een nieuwere versie van VLC Player is uitgekomen, omdat in de vorige een bug zat. Dit is versie 3.0.19 Vetinary. Met deze versie kan ik weer zonder problemen downloaden en saven. Probleem dus opgelost. Nogmaals bedankt voor de snelle reactie. Groet Willem
 
wat ik een handig tooltje vind om ondertitels te vinden is
https://getcaption.co/ wel onderaan op Dutch zetten voor Nederlandse ondertitels.
Sleep je film of serieaflevering in het kader.
ondertitels.jpg
 
@ Pagadder
Dan moet je juist VLC player gebruiken omdat je dan via https://www.opensubtitles.org/nl je ondertitels download vanuit het videofile zelf. Je speelt dus het videobestand af in VLC player en dan download en save je de ondertiteling die dan gelijk afspeel in je videobestand. Bestandsnaam wordt gelijk aangepast aan elkaar en in de zelfde map geplaatst waar het videobestand staat. Je ziet trouwens gelijk of de ondertiteling synchroon loopt. Super makkelijk. Aanrader. Groet willem
 
Als dove kwak wist ik dat natuurlijk al maar super leuk jou antwoord. Dan hebben er andere bezoekers van dit forum die zich bezighouden met films ook nog wat nuttige info:D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan