Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Ivan ,
Microsoft Works  8.jpg

Ik heb geprobeerd zo te installeren en ik krijg een foutmelding 1606
 
Laatst bewerkt:
Kan je die fout eens intypen, het is niet scherp genoeg om iets van te maken zo.

Is je laptop voorzien van een losse videokaart op mxm sock?geef eens merk en model, nu ben ik eens benieuwd.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
De clean up uit post 2 werkt blijkbaar ook niet, de register zit een fout in, maar ik vind enkel uitleg voor win XP
Op vele pc staat een trial van works 8, is deze wel geactiveerd?
Als de clean tool uit post 2 niet werkt kan je beste eens works en office deinstalleren.
Voor office 2007 is er deze tool http://www.pctuts.be/showthread.php?32754-Office-2007-Removal-Tool-v1-0
Deze fout word veroorzaakt door en registerfout, microsoft sukkelt hier reeds mee sinds windows 2000.
Iemand nog suggestie's?
 
Op vele pc staat een trial van works 8, is deze wel geactiveerd?

En om welke versie gaat het? Als het om een OEM versie gaat die normaal bij een andere computer hoort , zou dat ook wel eens het probleem kunnen zijn. Heb een tijdje geleden iets gelezen hierover in een artikel van Microsoft. Ga het eens opzoeken.
 
Laatst bewerkt:
En om welke versie gaat het? Als het om een OEM versie gaat die normaal bij een andere computer hoort , zou dat ook wel eens het probleem kunnen zijn. Heb een tijdje geleden iets gelezen hierover in een artikel van Microsoft. Ga het eens opzoeken.

Heb het teruggevonden, maar ga hier de link niet plaatsen, omdat er ook info in te vinden is hoe je dit met en crack kan omzeilen , en het gaat inderdaad om de OEM versie.
Even verbeteren ook, was geen artikel van Microsoft zelf
 
Laatst bewerkt:
error 646 is een vrij veel voorkomende error bij mislukkende updates. het eenvoudigste is de updates manueel uitvoeren. ga in control panel naar updates en beschikbare updates. in de lijst kan je op de update klikken die je naar een pagina voor manuele update brengt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan