Status
Niet open voor verdere reacties.
De vakjes waarin de pictogrammen op mijn buroblad staan wisselen steeds van kleur. Soms groen zoals eerst maar wisselend blauw of rood. Ik heb daar geen invloed op.
Wat is daar aan te doen. Ik gebruik W 10.
Bij voorbaat dank, Wiebertje
 
zijn het enkel de pictogrammen die van kleur wisselen ?
zijn het de pictogrammen zelf of eerder de teks er onder die van kleur veranderen ...
indien het de tekst is dan heb jij dus de software van iconoid in gebruik om de tekst in de pictogrammen een eigen kleur te geven.
heb jij icanoid niet in gebruik dan kan dit aan de hardware liggen met name je videokaart ....

hier onder zie je wat icanoid kan verwezenlijken ...
Ashampoo_Snap_2016.04.23_15h42m47s_002_.png Ashampoo_Snap_2016.04.23_15h44m36s_003_.png
 
Als het alleen om de pictogrammen gaat kan ik je hierover geen antwoord geven.
Gaat het om het totale beeldscherm, dan kan dit diverse oorzaken hebben.

Als het om een VGA aansluiting gaat, hebben we het hier over een RGB signaal. RGB staat hier voor Rood Groen Blauw
Is er ergens een onderbreking in één van de kleuren, zullen de kleuren niet correct weergegeven worden of in het geval van een slecht contact zal de kleur steeds verspringen.

Oorzaken kunnen zijn, een slechte VGA kabel, een slecht contact in de VGA stekker op het moederbord of videokaart, een slechte verbinding in de VGA stekker in de monitor, een defecte monitor, een defecte videokaart.
 
Dan heb ik echt geen idee hoe dit zou kunnen gebeuren.

Hoe lang heb je dit al en is er rond die tijd bepaalde software geïnstalleerd ? Is er een herstelpunt aanwezig van dat dit voor het eerst gebeurde ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan