Quit Steunend lid Vip Lid 12 mei 2013 #2 Kennen jullie Paul in Belgie ? Ongeveer twintig jaar geleden heb ik meegewerkt aan de programma's van Paul. Dit programma heette toen "Schreeuw van de Leeuw" en werden in Hoofddorp opgenomen in Claus Party House. Hotel Schiphol, Schiphol hotel, Hotel Amsterdam Airport, Hotel Amsterdam, Events Center Amsterdam, Courtyard by Marriott Amsterdam, Claus Hotel & Event Center
Kennen jullie Paul in Belgie ? Ongeveer twintig jaar geleden heb ik meegewerkt aan de programma's van Paul. Dit programma heette toen "Schreeuw van de Leeuw" en werden in Hoofddorp opgenomen in Claus Party House. Hotel Schiphol, Schiphol hotel, Hotel Amsterdam Airport, Hotel Amsterdam, Events Center Amsterdam, Courtyard by Marriott Amsterdam, Claus Hotel & Event Center
S swake Niet meer actief 12 mei 2013 #3 Jaja, ik ken Paul van TV. Pluis, ken je dan ook dit blondje? Hoeveel eieren zitten er in een dozijn? - YouTube
Jaja, ik ken Paul van TV. Pluis, ken je dan ook dit blondje? Hoeveel eieren zitten er in een dozijn? - YouTube
Quit Steunend lid Vip Lid 12 mei 2013 #4 Dat is m'n zusje :smilie_pinoc: Nee hoor, maar deze uitzending ken ik wel. Maar het is natuurlijk televisie hé.
Dat is m'n zusje :smilie_pinoc: Nee hoor, maar deze uitzending ken ik wel. Maar het is natuurlijk televisie hé.
Ivan Oprichter Forumleiding Admin 13 mei 2013 #5 Ja kennen we zeker kom hier woensdag en zondags op tv Manneke Paul | VTM