Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Foto's van het apparaat lekten in september al uit, maar toen was nog niet duidelijk of het om een computer ging die het bedrijf ook daadwerkelijk in productie zou nemen. In november werd het bestaan van de Iconia officieel bevestigd.

acer.jpg

De schermen van de laptop zijn elk 14 inch groot. De computer maakt gebruik van Windows 7 als besturingssysteem, maar deze bevat wel enkele aanpassingen. Zo is er de Acer Ring toegevoegd, een programma waarmee met het touch screen makkelijker applicaties kunnen worden gelanceerd. Uiteraard is er ook een virtueel toetsenbord toegevoegd voor tekstinvoer.

Onder de motorkap zit een Intel Core i5-processor met 4GB RAM-geheugen. De harde schijf heeft een opslagcapaciteit van 750 gigabyte. Verder is voorzien in twee USB 2.0-poorten en één USB 3.0-poort en kunnen kopers een optionele 3G-modem laten installeren.

Het enige land waar een lanceerdatum van de Iconia momenteel vaststaat is Spanje. Daar ligt het apparaat vanaf 28 januari voor €1499 in de winkels. In Nederland moet de computer rond dezelfde tijd uitkomen, al wilde een woordvoerster van Acer niet kwijt of de prijs hier ook gelijk is.
 
Volgens de laatste geruchten zouden er rond pasen nieuwe Imac's op de markt komen met touchscreen , het zijn wel nog maar geruchten doch de site die deze geruchten verspreid heeft is normaal toch in het verleden steeds zeer goed ingelicht geweest .
En dat wil dus zeggen dat we in blijde verwachting zijn . Ik denk zelfs dat ik mij zo een 27 inch versie zou willen aanschaffen , alleen mijn minister van financiën (mijn vrouw ) nog ervan overtuigen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan