Status
Niet open voor verdere reacties.
ik had windows vista op mijn acer. heb hier windows 7 over gezet. omdat ik deze niet geactiveerd kreeg 7loader gedownload en nu start mijn laptop niet meer op. krijg enkel zwart scherm met knipperende cursor maar verder kom ik niet meer. alt f10, f8 ... werkt niet. ik heb geen opstart cd of andere hulpmiddelen. wat kan ik doen ? wie kan mij helpen ?
 
effe samen vatten : je had er een legaalle vista op staan ..deze heb je vervangen door een win7 er op te zetten .. je zei ik heb géén opstart cd of andere hulpmiddelen.. hoe heb je dan de win7 geinstalleerd gekregen !!
heb je de iso van de win7 via een virueelle schijf geladen om zodoende de instal te kunnen doen ..dan sta de vista er nog steeds op in de map windows.old

OF heb je de vista verwijderdt door te formateren ..indien je de win7 er heb over gezet zonder eerst de schijf te formateren dan heb je er nog de vista recovery opstaan ...
en zodoende kun je terug de vista installeren ,...echter is dit je vraag niet !!

je vraagt ons om je te helpen met het activeren van een niet legaalle versie en dan nog vermeld je dat jezelfs een win7 loader gebruikt heb !! niet erg slim van je ,...wel oprecht van je ..
ik bewonder je oprechtheid ;maar moet je meedelen dat dit tegen de forum regels is ..met het gevolg dat we hier géén gevolg aan mogen geven ..

m.a.w. we mogen je hier omtrent niet vertellen hoe je deze kunt activeren of het probleem dat je nu verkregen heb kunt verhelpen : mijn raad gebruik de vista recovery die nog aanwezig is indien je niet geformateerd heb
een andere raad of een tip : verander de opstart van je bios zo dat hij vanaf de hd opstart en niet vanaf de schijf !!

opmerking : een win7loader gebruiken houd risico's in omdat deze bewerkt zijn : zodoende is je pc vanaf de eerste ingebruikname al besmet ...en kan zodoende dienst doen als een botneck pc (spook pc die gebruikt wordt om spam emails te versturen wereld wijd ..of erger die persoonlijke gegevens van je doorsluist naar de uploader van deze win7loader..)
der zijn uploader's die het goed menen en die dan ook veilige te gebruiken programma's uploaden , echter zijn deze zééér zeldzaam de meeste van deze uploader hebben er hun verdiensten aan !
 
Laatst bewerkt:
laptop start niet meer op

ik had windows vista op mijn acer. heb hier windows 7 over gezet. omdat ik deze niet geactiveerd kreeg 7loader gedownload en nu start mijn laptop niet meer op. krijg enkel zwart scherm met knipperende cursor maar verder kom ik niet meer. alt f10, f8 ... werkt niet. ik heb geen opstart cd of andere hulpmiddelen. wat kan ik doen ? wie kan mij helpen ?

Beste Qtec,

Ik had een officiele versie van windows vista en eerlijk gezegd hierover heen geschreven met een illegale versie van windows 7. De vista versie heb ik niet verwijderd. Ondanks dat werkt alt f10 niet.
 
lees mijn bericht eens te goei door ...
we mogen je niet helpen met de problemen omwille van de win7...echter kunnen we je wel helpen met het trachten vista te herstellen
aan u de keuze ...
 
Laatst bewerkt:
laptop start niet meer op

lees mijn bericht eens te goei door ...
we mogen je niet helpen met de problemen omwille van de win7...echter kunnen we je wel helpen met het trachten vista te herstellen
aan u de keuze ...

Graag jullie hulp bij het herstellen van vista
 
welke bit versie gebruik je van de vista en ben je bekwaam om een iso file te branden zodat je de recovery disk van vista kunt gebruiken
 
ik gebruik de 32 bit versie en ik denk wel dat ik een iso file kan branden maar het wou dan op een usb stick moeten want ik werk nu vanaf een netbook en die heeft enkel usb uitgang. kan dit ? of ik kan proberen een oude laptop hier aan te sluiten om alsnog te branden maar indien mogelijk liefst op usb
 
dit kan zeker ..vermits je laptop het opstarten vanaf een opstartbaarre usb stick ook ondersteundt...indien de laptop dit niet ondersteundt zal de usb ook niet opstarten..

hier download je de vista recovery disk (iso) en je volg dan deze werkwijze

ik ben nu zelf het tool aan het ophalen dat gemakkelijk in gebruik is om een bootable usb stick te maken en maak je een PDFje aan hoe deze te gebruiken ..effe geduld
 
dit kan zeker ..vermits je laptop het opstarten vanaf een opstartbaarre usb stick ook ondersteundt...indien de laptop dit niet ondersteundt zal de usb ook niet opstarten..

hier download je de vista recovery disk (iso) en je volg dan deze werkwijze

ik ben nu zelf het tool aan het ophalen dat gemakkelijk in gebruik is om een bootable usb stick te maken en maak je een PDFje aan hoe deze te gebruiken ..effe geduld

ik hoop dat hij dan wel verder gaat met de usb (ik ben aan het downloaden) want zoals ik al zei met de originele cd van windows xp blijft ie ook hangen.
Ik heb hier internet via satelliet dus het downloaden neemt wat meer tijd in beslag maar ok als ik er zo uit kom en mijn probleem opgelost is is het mij prima. Als ik terug thuis ben eind augustus kom ik zeker langs voor de windows 7 versie.
laat me even jouw telefoonnummer en adres achter als je wil zodat ik contact kan nemen. mijn mailadres is xxxxxxxxxxxxxxx@xxxxxxxxxxxxxxx.xx

als ik de recovery usb stick gebruik raak ik toch niet al mijn docs, foto's etc. kwijt ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je gebruik de recovery disk alleen maar om je opstart menu te herstellen van de vista : immers sta deze er nog steeds op , en nee je geraak daardoor géén bestanden kwijt ..
wat betreft de xp is dit volkomen normaal dat je deze niet kunt opstarten om de vista of de win7 opstart menu te herstellen ...dit kan en gaat dus nooit !!!
 
Laatst bewerkt:
ik heb verschillende tools uitgetest om een opstaarbaarre usb stick aan te maken ..echter de gratis beschikbaar gestelde tools beweren dit te kunnen ,maar ik stelde vast dat men eerst de iso dient uit te pakken ..daardoor vrees ik dat dit niet gaat lukken met het gratis tool WinSetupFromUSB. ook het win7 usb tool kon dit niet als ook het gratis tool WinToFlash van Novicorp
HET VOLWAARDIGE TOOL ULTRA-ISO-PRO kan dit zonder de iso uit te pakken en maakt probleemloos een opstartbaarre usb stick aan Bekijk bijlage 7434
 
Laatst bewerkt:
je gebruik de recovery disk alleen maar om je opstart menu te herstellen van de vista : immers sta deze er nog steeds op , en nee je geraak daardoor géén bestanden kwijt ..
wat betreft de xp is dit volkomen normaal dat je deze niet kunt opstarten om de vista of de win7 opstart menu te herstellen ...dit kan en gaat dus nooit !!!

zo de download is klaar, heb jij het pdf'je al?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan