Gezocht laptop voor W 10 en usb A

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag 10 x moeten opstarten na de maandelijkse updates om mijn extern toetsenbord te gebruiken. Ik heb geen drivers van w7 voor deze Dell Latitude (DESKTOP-LR33KE9).
En toch draai ik W0, maat werkte bij Athos en kan dat.
Als er iemand een w10 laptop te koop heeft staan?- Enkel wat muziek rippen en video maak ik, ik doe geen spelletjes.. Monitor is ook nog een grote stekker.
 
welke ' Dell Latitude '? je geeft enkel zijn naam op: (DESKTOP-LR33KE9). niet echt een nuttig gegeven.
welk budget voorzie je eventueel Win 10 laptop.
 
met grote stekker is VGA bedoeld vermoed ik ?

1668073589970.png
 
Latitude D830 met een Vista licentie. 200 Is mijn pijngrens dus niks hypermodern dan, indien mogelijk met cijferblok.
Ook zit dat met slechte verbindingen hier, verkenner komt soms te voorschijn als ik cd plaats of de externe HD is aan't slapen, die moet ik zijn voeding uit en inpluggen dan.
De 8 hub is nochthans een dure met externe voeding, geen ding van de Action. Accu werkt ook al 2 jaar niet meer en 't blauw topje in het toetsenbord is weg.
 
probeer dit adres in Deurne es. Dat je een Azerty-keyboard krijgt is niet echt gegarandeerd. heb twee laptops daar gekocht (HP's), heb elders twee goeie keyboards gevonden en zelf gemonteerd.
een laptop met een ' Vista ' ... das oud!
 
Ik had deze morgen een antwoord getypt, bb is dat weg. Dank wivi of aardbei; extra een azerty keybord met cijfers is dat plug & play?
Bij aankoop kom ik nog wel eens terug in een topic om het spook W10 er op te krijgen.
 
Ik had deze morgen een antwoord getypt, bb is dat weg. Dank wivi of aardbei; extra een azerty keybord met cijfers is dat plug & play?
Bij aankoop kom ik nog wel eens terug in een topic om het spook W10 er op te krijgen.
Bedoel je hiermee als je een extern toestenbord aansluit als dat dan plug & play is, indien dit de vraag is, dan is dit inderdaad plug & play.
 
Sluit je dan het externe toetsenbord aan nadat hij opgestart is?

Als het probleem bij opstarten met aangesloten toetsenboard is:
Kijk eens naar je energie/opstart instellingen.
Staat snelstarten aan? (Als het al ondersteund wordt, mss te oud)
Zelfs als je dan "herstarten" kiest gaat hij niet helemaal uit maar doet toch nog een snelstart.
Wat problemen geeft bij het detecteren van hardware, zelfs usb apparaten.
Snel opstarten uitschakelen

Als hij bij uitschakelen enkel in slaapstand gaat kan ook problemen geven.
Aan/uit gedrag van knoppen zo instellen dat je tenminste een mogelijkheid hebt om een koude start (AFSLUITEN = helemaal uit en dan terug aan) te doen.

Herinner me net, iemand met HP printer via usb aangesloten werkte niet meer.
Opnieuw opstarten, printer uit en terug aan, usb kabel verwijderen en terug insteken, niets hielp.
Oorzaak? Inderdaad, windows 10 snelstarten, uit gezet, duurde mss 5sec langer om op te starten maar printer werkte terug.
 
Laatst bewerkt:
Sluit je dan het externe toetsenbord aan nadat hij opgestart is?
Nee en ja.
nee, het is beter dat je het eerst je toetsenbord aansluit.
ja, het is eigenlijk hot plug, dus zou je computer tijdens het draaien een toetsenbord moeten herkennen en de drivers automatisch gaan installeren die benodigd zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan