Status
Niet open voor verdere reacties.
LG X screen

Inleiding.
LG heeft een nieuwe telefoon op de markt en is vrijgegeven voor de Benelux. Welke winkelrekken er al een vakje hebben voor deze LG X screen daar heb ik geen zicht op, wel dat de adviesprijs 249€ bedraagt wat heel aannemelijk is voor een telefoon met deze specs. Hij heeft een klein always on display en 2 goede camera’s, wat heeft deze Smartphone nog allemaal in huis? Laat ons eens kijken.

Scherm.( In dit geval schermen)
Het hoofdscherm is een 4,93” groot IPS LCD scherm met een resolutie van 1280x720 pixels en bied 298PPI aan. Dit is dus een HD scherm
Het Always on display is een langwerpig 1,76” schermpje van 520x80 pixels en bied eveneens 298PPI aan, dus is er geen verschil in beeldkwaliteit tussen het hoofdscherm en het always on schermpje. Welk type scherm dit is kan ik helaas niet nagaan. Dit formaat word helaas in mijn tabel niet weergegeven.

Camera’s.
Achteraan beschikt de LG X screen over een 13MP camera met LED flits en krijgt onderandere volgende functies mee, autofocus, geo tagging, gezicht herkenning en panorama. HDR ontbreekt helaas in het lijstje.
Vooraan prijkt een 8MP camera wat ruim voldoende is om een selfie mee te maken en om mee te videobellen.

Chipset.
De LG X screen krijgt een Quad core processor, helaas is hier nog niet geweten welk merk en de juiste configuratie, wel dat hij geklokt staat op 1,2GHz en dat deze ondersteunt word door 2GB RAM en krijgt ook nog eens 16GB intern geheugen dat uitbreidbaar is tot 200GB.
Uit de doos draait deze LG X screen meteen op het nieuwste Android 6.0.

Batterij.
Deze LG X screen krijgt een niet verwijderbare 2300 mAh sterke Li-Ion batterij mee aan boord.

Specificaties.

LG X screen
 
Helaas staat dit toestel ook niet in de lijst van de up te daten toestellen naar Android 7.0
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan