Varia Linux niet zichtbaar in startvolgorde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,
Sinds kort gebruik ik het programma "WinSetupFromUSB" Met dit programma zou ik meerdere en verschillende OS systemen als keuze om te instaleren op een USB Stick moeten kunnen plaatsen. Aangezien ik nogal eens experimenteer met verschillende OS-en, zowel Windows alsook met Linux leek mij dat wel handig. Ik plaatste zowel Windows alsook Linux installatie bestanden via het programma "WinSetupFromUSB"op de USB-Stick. Echter, de Windos OS installatie bestanden zijn als keuze-optie wél zichtbaar In de installatie-modus van de usb-stick. Die van Linux echter niet, terwijl ik zeker weet, dat de installatie bestanden op de betreffende USB Stick zouden moeten staan. Ik vraag mij daarom af, waarom die Linux bestanden als keuze optie niet zichtbaar zijn. Ik heb natuurlijk zelf ook onderzoek gedaan hiernaar. Helaas zonder resultaat. Aangzien ik toch wel nieuwsgierig ben naar de vraag, waarom de Linux bestanden niet zichtbaar zijn, wil ik deze vraag hier op dit Forum neerleggen in de hoop dat iemand kan helpen om deze vraag te beantwoorden.
Ik hoor het nog graag en ben benieuwd naar het antwoord.
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan