Status
Niet open voor verdere reacties.
toen je WLM installeerde en je jezelf een account aanmaakte ...
kreeg je de keuze door de gegevens die nodig zijn handmatig in te geven of om dit automatisch te laten doen voor je ....
je dient voor automatisch te kiezen....en WLM neemt vanzelf de juiste instellingen over ...

Bekijk bijlage 9061
 
Inderdaad had ik ook aan de hand. Doch ben, nadat ik het gewist had, terug opnieuw begonnen en heb alles automatisch laten instaleren. sedertdien geen problemen meer.
 
deze kan je doe als je de juiste gegevens weet zowel inkomend en uitgaande server en paswoord van telenet.
dit doe ik handmatig en geen problemen
 
juist deze kun je ook handmatig ingeven ...
maar de kans is groot dat er een type foutje gebeurdt ....en dan krijg je dus het verhaal hier boven !!!
 
Als je je Telenet account wil koppelen ga je deze altijd manueel moeten invoeren. Telenet mail account staat los van een Windows Live Mail account.

Uitgaande SMTP Server: uit.telenet.be (poort 25)
Inkomende mail: in.telenet.be (POP3 poort 110)
Gebruikersnaam: telenet account login
passwoord: paswoord van je telenet account
 
bij belgacom is dat inkomende server pop.skynet.be uitgaande server relay.skynet.be gebruikersnaam je naam de eerste deel dat voor je@ staat
paswoord .........en dan zou je account in orde moeten zijn
 
Als je je Telenet account wil koppelen ga je deze altijd manueel moeten invoeren. Telenet mail account staat los van een Windows Live Mail account

het is mogelijk om ook een telenet account automatisch te laten configureren....
dit heb ik steeds laten doen met zowel de 3 telenet accounts als met gmail ...
 
het bericht van gast komt van mezelf ....deze werd geplaatst zonder dat ik ingelogt was !!!
wat ik bedoelde is dat je in WLM verschillende email accounts kunt aanmaken ....
bijv: hollowmen apenstaartje provider.be
je geeft vervolgens ook het w8w in dat ooit door je provider werd meegedeeld ...
je laat de 2 vinkjes on aan geroerd en je klikt op volgende...
automatisch word je nieuwe email account aangemaakt en toegevoegd

Bekijk bijlage 9074Bekijk bijlage 9075Bekijk bijlage 9076


onder tussen is dit voorbeeld account terug verwijderdt om spammers te voorkomen ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan