Windows 10 Maakt 2de gebruiker aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulus123

Steunend lid
Vip Lid
Ik kocht mij een nieuwe laptop aan en die is alleen voor mijn eigen gebruik maar op een zeker moment maakt hij een 2de gebruiker aan.
Ik ben kan wel zijn gegevens allemaal wissen maar niet den henk!
Hij heeft zelfs op één of andere manier de naam van mijn laptop veranderd, ik wil nu graag weten hoe ik die henk helemaal van mijn systeem krijg want ik moet altijd nog inloggen op mijn of zijn account.

Graag hulp aub hoe ik die irritante henk volledig van mijn systeem krijg want hij werkt serieus op mijn systeem!
 
heb nog nooit geweten dat er zomaar een gebruiker werd aangemaakt zonder toedoen van de gebruiker zelf laat staan dat de computernaam vanzelf veranderd .. het spookt zeker bij u ..!

1ste optie:
eerst dien jij je te vergewissen dat het account welke jij dus zelf gebruikt dan ook de Administrator is .. want indien " Henk " de administrator blijkt te zijn en jij maar een gewone gebruiker dan dien jij via "Henk " je aan te melden om daarna u account op te waarderen naar de Administrator … vervolgens meld je" Henk " af om u onder u eigen account aan te melden .. om dan via accounts het account "Henk" te verwijderen ..

2de optie : is de laptop opnieuw in te stellen zonder behoud van persoonlijke instellingen ..hiermee verwijder je dus het account Henk en deze van u .. maar krijg je de mogelijkheid om het account van u opnieuw in te stellen .. je dient geen licentie in te geven ..de laptop word vanzelf geactiveerd .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan