Windows 10 Mailwasher free

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

henkw

Gast
Ik gebruik al geruim tijd Mailwasher free maar ik zit met het probleem dat ik spam ontvang met als afzender mijn eigen account, als ik dan deze op de zwarte lijst plaatst kan ik geen mail meer ontvangen. Is er een mogelijkheid om toch deze mail als ongewenst dus op de zwarte lijst te plaatsen?

bedankt alvast
Henk
 
Als jij mail ontvangt van u eigen, dan moet jij jezelf niet op de zwarte lijst zetten, maar je pc scannen. Dan zit jij met nare beestjes in je PC.
 
Ik krijg mail met mijn maiadres, maar die is verzonden door de een of andere maloot. Het zijn van die dreig mails stort X€ of bitcoins anders maken we het een en ander over je bekend of anders zetten we je PC op slot.
Mijn PC is geheel van nare beestjes vrij en geem male ware of wat dan ook
 
als die door een maloot verzonden zijn dan kan het niet zijn dat je de afzender bent en kun je desbetreffende ook deze toevoegen aan de zwarte lijst .
heb hier 1week de free versie gebruikt en ben direct over gegaan naar de Mailwasher pro
*kreeg hier wel 1500 verdachte mails aan waaronder dus ook van die dreig mails .. nu sinds ik de pro versie gebruik is dit drastisch verminderd maar ze proberen het steeds weer .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan