E-mail MailWasher is gemakkelijk te gebruiken om spammers tegen te gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

Lanta

Gast
MailWasher is je e-mail wassen dat is de vertaling. Je kan spammer het gevoel geven dat je mail adres niet bestaat door hun mail terug te sturen aan de afzender , die dan het bericht krijgt dat je e-mail adres niet bestaat maw ze worden gefopt.

Let Op : Je kan dit programma niet gebruiken als je (zoals ik zelf) alleen maar webmail gebruikt. Je kan het alleen gebruiken als je de mail leest op je pc. Er is een Free (gratis) versie en een pro versie (betalen) Je kan ook gmail , yahoo , hotmail enz via je mail box ook MailWasher gebruiken. Ik weet dat het allemaal snel veranderd dus weet ik niet of die instellingen op je mail box nog werken ?

Ik heb het heel erg lang geleden (ongeveer 15 j denk ik ?) ook nog gebruikt. Mijn ervaring was dat het uitstekend werkte en ook afdoende. Hoe dit nu zit daar kan ik helaas niet op antwoorden.

Er is een verschil tussen Free en Pro (vermoedelijk kan je dan wel gmail , yahoo , hotmail enz gebruiken ? wat bij free niet zal werken. Spammers moet je het nakijken geven , en zij moeten voor gek gezet worden niet hun slachtoffers is mijn mening.

Website : https://www.mailwasher.net/

mwpro-1.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan