Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik opende mijn Icredimail en mijn al lijn mails in postvak en verzonden mails waren verdwenen. Via het help programma van incredimail (jammer genoeg in het engels) kreeg ik de volgende tip om mijn berichten terug te krijgen. Dit ging als volgt:
Naar mijn schijf C gaan - Naam -App -data- Loca-IM - identicie - lang nummer - Message store Als ik daar op klik zie ik al mijn berichten.
Om te eindigen moet ik op Folder imm klikken om het bestand te verwijderen. Helaas ik vind die term niet terug.

Mijn vraag wat heb ik fout gedaan en hoe krijg ik mijn mails terug in mijn Icridemail. Er staan daar een drietal in die ik graag zou terug hebben.
Alvast bedankt voor de eventuele info.
Ik werk met windows 7
 
Beste zeerover.
ik doe meestal..
Ga via Start --> Configuratiescherm --> Programma's (Een programma verwijderen) naar Incredimail om te verwijderen. Zodra je op verwijderen klikt krijg je een venster met de keuze om Incredimail te verwijderen of om Incredimail te herstellen. Klik op herstellen en hopelijk behoort jou probleem tot het verleden.
 
heb je onlangs de protection center geinstalleerd gehad van incredimail ....
indien zo is dit de oorzaak van je verdwenen mails ...

zelf gebruik ik géén incredimail....indien je een incredimail plus account heb kun je terecht op de support site zelf .
 
Hallo Allebei

Heb het programma protection center niet geinstalleerd.

Voor het tweede voorstel krijg ik niet het voorstel herstellen. Alleen verwijderen en opgraed als ik daar op klik is het weer verwijderen.
 
Mag ik je één goede raad geven ban
[h=2]Incredimail[/h]Is vervelend voor de ontvangers en word je aanzien als spammer, ik ken er zo veel waar ik de computer van gedaan heb en persoonlijk vind ik dit brol.
 
ja ik zou dat ook niet meer willen zo,n brol bij het openen kreeg ik eerst een zwart beeld die dan in stukken weg ging dan pas kon ik dat gebruiken nooit meer ik vind thunderbird en dreammail een van de betere althans de gratisse versie de betaalde vind ik nog altijd outlook 2003 of nu 2007:nee:
 
Incredimail

Incredimail

Hallo Allemaal

Bedankt voor al julie sugestisch maar dat brengt geen zoden aan de dijk. Ik kan er best inkomen dat dit programma niet goed is maar ik vroieg gewoon een oplossing van het probleem. Ik wil graag mijn e-mails terug die ik zeer belangrijk vind. Het heeft geen ziin kretiek te geven op ecridemail het is hier een forum om de mensen die problemen te helpen maar diut is momenteel niet gebeurd. Ik hoop dat er nog iemand bij pctuts een oplossing uit de mouw kan schudden; Later kan ik nog verranderen
mvg
 
Dit is niet te absurd voor woorden: wanneer je een tekst letterlijk kopieert is het een enerzijds een vorm van beleefdheid maar anderzijds ook een verplichting omdat het letterlijk kopiëren van teksten van op andere websites enkel kan mits toestemming van de auteur.

Met het plaatsen van een link is dus niets mis, letterlijk kopiëren zonder bronvermelding: dat is wél te gek voor woorden !
 
als optie????

ik was vanmiddag bij iemand , die had ook probleem met incredimail.
ik heb het eerst verwijderd, via software..
de achtergebleven mappen laten staan!!!!
opnieuw geinstalleerd, en alles werkte weer perfect..
 
sorry blue motion je hebt gelijk mijn excuses
zal in vervolg de tekst op een andere manier aan de man brengen een woord of zin veranderen dan is het geen plagiaat meer.
ik wil inderdaad ook pctuts niet in de problemen brengen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan