Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik opende mijn Icredimail en mijn al lijn mails in postvak en verzonden mails waren verdwenen. Via het help programma van incredimail (jammer genoeg in het engels) kreeg ik de volgende tip om mijn berichten terug te krijgen. Dit ging als volgt:
Naar mijn schijf C gaan - Naam -App -data- Loca-IM - identicie - lang nummer - Message store Als ik daar op klik zie ik al mijn berichten.
Om te eindigen moet ik op Folder imm klikken om het bestand te verwijderen. Helaas ik vind die term niet terug.

Mijn vraag wat heb ik fout gedaan en hoe krijg ik mijn mails terug in mijn Icridemail. Er staan daar een drietal in die ik graag zou terug hebben.
Alvast bedankt voor de eventuele info.
Ik werk met windows 7
 
Hallo Allemaal

Bedankt voor al julie sugestisch maar dat brengt geen zoden aan de dijk. Ik kan er best inkomen dat dit programma niet goed is maar ik vroieg gewoon een oplossing van het probleem. Ik wil graag mijn e-mails terug die ik zeer belangrijk vind. Het heeft geen ziin kretiek te geven op ecridemail het is hier een forum om de mensen die problemen te helpen maar diut is momenteel niet gebeurd. Ik hoop dat er nog iemand bij pctuts een oplossing uit de mouw kan schudden; Later kan ik nog verranderen
mvg

Je hebt gelijk. Dit brengt geen oplossing naar je probleem. Ik ging hier in tegen men eigen principes. Maar bekijk het als een goede tip.
 
Hallo Pluis

Deze bewerking had ik reeds gedaan. Maar graag nog het volgende als ik mag.

De vraag is heel simpel. Mijn mails zijn NIET verdwenen van mijn pc ze zijn terug te vinden op mijn c schijf na al de behandelingen die ik reeds beschreeft in mijn eerste mail.

De vraag is gewoon hoe krijg ik die weer in mijn mail programma in dit geval incredimail. Voor iemand die wat op de hoogte is van programatie moet dit toch mogelijk zijn. Daar ik deze kennis niet bezit doe ik beroep op pctuts. Of dit mail programma nu goed of slecht is doet dat weinig terzake. Ik hoop alleen dat ik mijn e-mails terug kan lezen.
 
Dag zeerover
Volgens mij is je probleem dat de datamap te boordevol stak. En in zo een geval kan dit bij probleem zich bij ieder e-mail programma voordoen. Daar bestaan oplossingen voor . Voor Outlook zou ik je onmiddelijk een oplossing kunnen geven, maar in Incredimail weet ik het niet.
Een oplossing die ik zie is een e-mail converter te installeren, wat wel betalende software is. Je kan je berichten dan converteren om daarna in Windows Live Mail te kunnen openen.
En ik voeg me ook bij de anderen dat Incredimail rommel is dat je best niet gebruikt als e-mail programma.

http://www.pcvare.com/incredimail-to-windows-live-mail-converter.html
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan