Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb een 22" Widescreen LCD/TFT Monitor van Medion.
Hij had gisteren altijd gegaan tot ik in de late namiddag weg moest.
Heb hem toen afgesloten maar toen ik hem s'avonds wou opzetten ging hij opeens niet meer???
Als ik hem opzet zie een 3-tal seconden het dosscherm bij het booten om dan zwart te worden en bij het inlogscherm verschijnt hij weer een 3-tal seconden om dan weer te verdwijnen ;! :rant:

Als ik dan het scherm zelf afzet en terug opzet dan zie ik mijn bureaublad weeral een 3-tal seconden om dan weer te verdwijnen...
Heb al een systeemherstel gedaan maar zonder resultaat.
Eens op mijn laptop aangesloten maar daar juist hetzelfde.
Dus het ligt volgens mij niet aan de PC zelf maar aan de monitor.

Weet iemand hoe dit komt of wat ik hier aan kan doen aub?
 
Heb gebelt en ze komen hem deze week nog halen.
Hij gaat naar Panningen in Nederland.
Ben benieuwd hoe lang hij ga wegblijven
rolleyes.gif


Had hem eens op de plasma tv aangesloten en ik had perfect beeld.
Zal iets in de monitor zelf zijn.
Had al iets gevonden over dat de inverter kapot zou zijn.
 
Pfff, ben zeker content van de prestaties van mijn medion PC maar van de service???
Ben heel de week thuis gebleven omdat ze de monitor kwamen halen en vandaag moest ik 5min weg om mijn zoon van het school te gaan halen en juist op dat moment komen ze toch wel niet zeker ;!
Ik hang dan nog een papier op de voordeur dat ik 5min weg ben en dan is het nog te veel om eventjes te wachten tot ik terug ben terwijl ik zelf de hele week ben thuis gebleven voor hen :rant:

Heb zelf nog een dell laptop en dvd is eens kapot geweest en die zijn ze tenminste bij mijn thuis komen maken van dell uit (y)
Wat een verschil seg van service...

Denk dat ik eens naar RTV of VTM moet bellen ;)
 
Aanpassen in menu ?

Aanpassen in menu ?

Kunt u deze niet goed krijgen met het menu van je scherm ?
Lijkt me dat hij langst de ene kant word geduwd.
Normaal kan je je scherm schuiven in het schermmenu tot deze al de randen bezet en uitgelijnd staat. Indien je dit niet goed krijgt in het menu zou ik de helpdesk toch terug bellen met dit euvel. Maar volgens mij is het enkel kalibreren in het menu.
Eventueel eens kijken of je instellingen van je grafische kaart ook goed staan alvorens je belt.
 
Kunt u deze niet goed krijgen met het menu van je scherm ?
Lijkt me dat hij langst de ene kant word geduwd.
Normaal kan je je scherm schuiven in het schermmenu tot deze al de randen bezet en uitgelijnd staat. Indien je dit niet goed krijgt in het menu zou ik de helpdesk toch terug bellen met dit euvel. Maar volgens mij is het enkel kalibreren in het menu.
Eventueel eens kijken of je instellingen van je grafische kaart ook goed staan alvorens je belt.


Ja, dat moet je meestal wel doen.
In mijn geval zet ik het beeld goed met de software van mijn graka op de vaste pc.
Zo kan ik de monitor gebruiken voor laptop en pc, zonder steeds de instellingen van de monitor te moeten aanpassen.

Nog even over e service van medion dit.

Medion kan zelf niets doen aan de ophaal- en teruggave van de producten.
Ik heb vorig jaar mijn scanner binnengeleverd en nieuwe teruggekregen.
Dat was met koerierdienst.
En die werken onafhankelijk van medion.
Mijn scanner was 2 jaar en + 50 weken.
De schade lag meer dan waarschijnlijk aan de verbouwingswerken hier aan de woning, het is door hem steeds te verhuizen begonnen.
Toch een nieuwe scanner gekregen.
Service hebben wij (ik en kennissen) niet over te klagen.
Het is een recenter model, en ik ben weer goed voor een tijdje.
En dan te bedenken dat ik in de aldi destijds maar 75 euro betaald had.
da's dus 37.5 euro per scanner, wat wil een mens nog meer.
 
Kunt u deze niet goed krijgen met het menu van je scherm ?
Lijkt me dat hij langst de ene kant word geduwd.
Normaal kan je je scherm schuiven in het schermmenu tot deze al de randen bezet en uitgelijnd staat. Indien je dit niet goed krijgt in het menu zou ik de helpdesk toch terug bellen met dit euvel. Maar volgens mij is het enkel kalibreren in het menu.
Eventueel eens kijken of je instellingen van je grafische kaart ook goed staan alvorens je belt.
Ik heb die optie niet om te kalibreren denk en had hem terug gestuurd...
We zijn nu bijna 2009 en nog geen monitor gezien maar kreeg eergisteren wel een factuur in de bus van medion dat ik bijna 300€ moet betalen als ik hem wil laten repareren???
Hallo, prettige feestdagen ;!
De 1ste keer dat ze hem terug sturen zeggen ze niks van reparatiekosten en nu ineens wel??? En dat voor dezelfde monitor die ze ongemaakt terug sturen...
 
Garantie

Garantie

Heb je geen service nummer om te bellen?
Je hebt recht op garantie en ik denk dat ze daar over kijken.
Trouwens een scherm met 300 euro onkosten ? :nee:
Voor een nieuw betaal je nog zoveel niet.
Ik zou toch nog eens hameren op je garantietermijn. Dit is je recht.:duimop:
 
Heb je geen service nummer om te bellen?
Je hebt recht op garantie en ik denk dat ze daar over kijken.
Trouwens een scherm met 300 euro onkosten ? :nee:
Voor een nieuw betaal je nog zoveel niet.
Ik zou toch nog eens hameren op je garantietermijn. Dit is je recht.:duimop:
Ja heb 3 jaar garantie en betaal niks...
De aankoop was zelf ietsje minder voor een nieuw???
Deze week stond er zelfs 1tje van 22" van Samsung voor 149€ in de reclamefolders en 1tje van 23" Full HD + TV-Tuner voor 249€
Moest het mogelijk zijn dan zou ik mijn geld terug vragen en zou dan wel weten wat ik moest kopen...
 
Ja de servicelijn is een betalende lijn(zou toch niet mogen in de garantieperiode)
En ze schakelen u dan nog door naar Nederland.
De internationale belkosten zijn misschien ook nog voor ons???
En dat met een gsm...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan