Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb een 22" Widescreen LCD/TFT Monitor van Medion.
Hij had gisteren altijd gegaan tot ik in de late namiddag weg moest.
Heb hem toen afgesloten maar toen ik hem s'avonds wou opzetten ging hij opeens niet meer???
Als ik hem opzet zie een 3-tal seconden het dosscherm bij het booten om dan zwart te worden en bij het inlogscherm verschijnt hij weer een 3-tal seconden om dan weer te verdwijnen ;! :rant:

Als ik dan het scherm zelf afzet en terug opzet dan zie ik mijn bureaublad weeral een 3-tal seconden om dan weer te verdwijnen...
Heb al een systeemherstel gedaan maar zonder resultaat.
Eens op mijn laptop aangesloten maar daar juist hetzelfde.
Dus het ligt volgens mij niet aan de PC zelf maar aan de monitor.

Weet iemand hoe dit komt of wat ik hier aan kan doen aub?
 
Ale ze gingen dan toch akkoord om hem onder garantie te maken en hij is vandaag dan terug aangekomen...
Helaas is hij nog altijd niet gemaakt
Nu heb ik een volledig wit scherm ;!
Ik denk dat ze met mijn voeten aan het spelen zijn :rant:
Kan ik eigenlijk mijn geld terug vragen of ergens klacht gaan indienen aub?
Begin het stillekes aan beu te worden
Sjans dat ik nog een laptop heb die half marcheert want anders zou ik al bijna 3 maanden internet betalen voor piet snot (nar)
 
Terug bellen is wat ik zou doen.
De winkel waar je hem kocht is die ver van je gelegen ? Anders toestel ginds afzetten en daar je verhaal doen. Is garantie en die moeten hem maken, zo simpel is dat.
Sta op je rechten, die zijn er voor iets.
Toevallig geen lid van test-aankoop ?
Anders genoeg argumenten verzamelt om hen in te schakelen.
 
Terug bellen is wat ik zou doen.
De winkel waar je hem kocht is die ver van je gelegen ? Anders toestel ginds afzetten en daar je verhaal doen. Is garantie en die moeten hem maken, zo simpel is dat.
Sta op je rechten, die zijn er voor iets.
Toevallig geen lid van test-aankoop ?
Anders genoeg argumenten verzamelt om hen in te schakelen.
De 1ste keer heb ik hem naar ALDI gebracht maar daar zeiden ze dat ik naar medion moest bellen.Nee ben geen lid vn test-aankoop.
Ik wil gewoon mijn geld terug.
Zelfs de behuizing of hoe noem je dat is stuk.
20sd1co.jpg
 
Terugbellen naar medion met de nodige klachten. Zeker het laatste (zogenaamde) hersel vermelden en het vaststellen van de schade aan het toestel. Vragen of ze willen overgaan tot deftig herstel, zoniet vragen om omruiling van het toestel.
Het is jammer dat het net zo een kostelijke telefoontjes zijn, maar liever een paar euro kwijt dan 278 euro in het water.
 
Medion gaf mij een nieuwe scanner, ik ken nog garantiegevallen die zonder probleem werden verholpen.
Als medion zegt niet onder de garantie te willen herstellen is er schade die niet gedekt is.
Vraag wat er precies stuk is en kijk in je garantiedocumenten na of de schade gedekt is.
Kan schade zijn door transport naar en van het herstelcentrum.
Contacteer dan de vervoersfirma die reeds aan je deur is geweest.
 
Medion gaf mij een nieuwe scanner, ik ken nog garantiegevallen die zonder probleem werden verholpen.
Als medion zegt niet onder de garantie te willen herstellen is er schade die niet gedekt is.
Vraag wat er precies stuk is en kijk in je garantiedocumenten na of de schade gedekt is.
Kan schade zijn door transport naar en van het herstelcentrum.
Contacteer dan de vervoersfirma die reeds aan je deur is geweest.
En denk je dat de vervoersfirma ga zeggen ja wij hebben hem beschadigt???
De laatste doos stond ook vol gaten...
Precies of dat ze er met hun vingers door aan het porren geweest zijn.
En wat valt er volgens u niet onder garantie als hij van de ene dag op de andere dag niet meer macheert en waarom reppen ze bij de 1ste keer niks over garantie?
Ik ben er niet mee in bad geweest hoor of buiten in de regen gaan staan...
 
En denk je dat de vervoersfirma ga zeggen ja wij hebben hem beschadigt???
De laatste doos stond ook vol gaten...
Precies of dat ze er met hun vingers door aan het porren geweest zijn.
waarom reppen ze bij de 1ste keer niks over garantie?
Ik ben er niet mee in bad geweest hoor of buiten in de regen gaan staan...

Medion heeft de 1ste keer de monitor onder garantie gemaakt.
Jij ontvangt een monitor die niet goed werkt.
Als medion bij de 1ste herstelling zegt dat de monitor gemaakt is kan het niet anders of hij is stuk gegaan bij het transport of bij u thuis.
Het zal wel bij het transport gebeurd zijn.
Contacteer medion daarover eens.
Zij weten wat kapot was de 1ste keer, en wat nu kapot is.
Zij kunnen ook zeggen wat de mogelijke oorzaak is van het defect (vallen, stoten...)
De hersteldienst beslist wat de oorzaak is.
Dan zit je natuurlijk met het probleem dat de transportfirma terug niet zal willen meewerken natuurlijk.
Het 2de defect is niet hetzelfde van het eerste, dat is zeker.
Daarom doet medion er moeilijk over.
Een andere firma zou ook zo reageren.

Van die gaten had je misschien beter een foto gemaakt terwijl de bezorger er bij stond, om toch maar iets van bewijs te hebben.
Nu word het lastig, daarin heb je wel gelijk.
Er zal niet veel aan te doen zijn vrees ik.
 
Medion heeft de 1ste keer de monitor onder garantie gemaakt.
Jij ontvangt een monitor die niet goed werkt.
Als medion bij de 1ste herstelling zegt dat de monitor gemaakt is kan het niet anders of hij is stuk gegaan bij het transport of bij u thuis.
Het zal wel bij het transport gebeurd zijn.
Contacteer medion daarover eens.
Zij weten wat kapot was de 1ste keer, en wat nu kapot is.
Zij kunnen ook zeggen wat de mogelijke oorzaak is van het defect (vallen, stoten...)
De hersteldienst beslist wat de oorzaak is.
Dan zit je natuurlijk met het probleem dat de transportfirma terug niet zal willen meewerken natuurlijk.
Het 2de defect is niet hetzelfde van het eerste, dat is zeker.
Daarom doet medion er moeilijk over.
Een andere firma zou ook zo reageren.

Van die gaten had je misschien beter een foto gemaakt terwijl de bezorger er bij stond, om toch maar iets van bewijs te hebben.
Nu word het lastig, daarin heb je wel gelijk.
Er zal niet veel aan te doen zijn vrees ik.
Uw garantie bij medion was dat nog via België.
De 1ste keer was de doos niet beschadigt hoor.
De 1ste keer was volgens het reparatie document "panel en powerboard" kapot en bij repairs dat ze "gewechselt" zijn.
De 2de keer stond er kva en displaybruch op het document en staat er bij repairs gewoon "retour zuem provider nieferlande".
De 1ste keer dat hij niet gemaakt was zei de reparateur dat zijn collega waarschijnlijk de verkeerde monitor had opgestuurd???
Heb Aldi al gecontacteerd en ze gaan een rapport maken...
Het gaat hier wel over een monitor van 278€
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan