megasync werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
ik download soms iets via megasync (de megasync is geïnstalleerd )maar nu zegt die iedere keer download mega app en geraak niet verder

ik gebruik firefox browser
 
megasync ken ik dus niet en na wat nagezocht te hebben dient men zich een account aan te maken om deze te kunnen gebruiken …
dit aanmaken van een account belet me om het Windows app op te halen om deze dan vervolgens te testen op een virtuele Windows 10
*heb jij dan ook de MEGAsyncSetup.exe van 27.5MB gebruikt via de https://mega.nz/sync of heb je deze eerder van een Softonic download site opgehaald ...
 
(van softonic weet ik dat ik daar van weg moet blijven )
heb de goede link van megasync genomen
heb en account

heb alles verwijderd en terug ge installeert

misschien iets mis gedaan heb met synchroniseren
maar wat ? ik zoek verder (lachen)
 
het is eigenlijk de mega desktop die het niet doet als ik het aan vink
als ik het niet aan vink kan ik wel downloaden had het graag aangevinkt

hij vraagt iedere keer mega app te installeren ik doe dat dan maar het probleem blijft het zelfde
 

Bijlagen

  • photo18322.png
    photo18322.png
    14.8 KB · Weergaven: 114
heb je eerst dan ook alles verwijderd betreffende de installatie map op MEGAsync die zich bevind op de locatie C<gebruikers>eigen gebruikers naam>appdata>local voor je dus de app ophaalde via de store
 
fijn voor je dat het weer werkt …
eventjes voor de goede orde ….heb je nu terug de MEGAsyncSetup.exe geinstalleerd of eerder nu de MEGA Limited app (beiden hebben hetzelfde doel maar zijn niet hetzelfde in uitvoering als je deze start )
*persoonlijk vind ik de MEGA Limited app gebruiksvriendelijker...en duidelijker.
*(heb deze beiden als test gisteren opgehaald op een virtuele Windows 10 "ben echter niet van plan deze blijven te gebruiken ook al geven ze me 70GB cloud opslag "
 
hier werkte dan weer het programma niet vlot dat door de installer MEGAsyncSetup.exe geinstalleerd werd … terwijl dan de App geen problemen geeft ….raar !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan