Microsoft geeft 24 miljoen korting op support van XP

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Britse overheid betaalt 6,7 miljoen euro voor een jaar lang extra ondersteuning vanuit Microsoft voor tienduizenden pc's met Windows XP na 8 april.

De deal is rond: de Britse overheid betaalt bijna 7 miljoen euro voor een jaar lang extra op maat gesneden 'custom support' voor Windows XP.

U kan het volledige artikel lezen op webwereld.nl.
 
Als ze de Britse overheid ondersteuning geeft dan kan microsoft dit ook voor andere, maar tja moet geld aan te pas komen.
 
6,7 miljoen voor tienduizenden pc's.

Dit is dus weggegooid geld, want daarna zal er later alsnog behoorlijk geinvesteerd moeten worden in nieuwe computers.

Doe het dan in 1 keer goed en investeer in een volledig nieuw computerpark. Het is al meer dan een jaar bekend dat XP na 8 april niet meer ondersteund zal worden. Hiervoor is dus tijd genoeg geweest om dingen te regelen en te organiseren. Dat er een geld probleem is kan je mij niet wijsmaken, want waar komt deze 6.7 miljoen dan zo plotseling ineens vandaan.

Zoiets is een typisch geval de verkeerde mensen op de verkeerde werkplek die waarschijnlijk ook nog dit soort onnodige bedragen mogen uitgeven dat de Britten moeten ophoesten van hun belastinggeld.

Als ik het voor het zeggen zou hebben zou ik deze heren meteen op staande voet ontslag geven voor deze politieke blunder.

Met de Britse politiek ben ik niet zo bekend, maar ook zij zullen veel vage uitgaven hebben.
Zoals Nederland bijvoorbeeld dat miljoenen aan Griekenland betaald zodat zij zo rond hun 60e jaar met pensioen kunnen.
Ik moet notabe 2 jaar langer ( tot mijn 67e jaar ) blijven werken tot ik met pensioen mag. Dit was 65 jaar.
Ik heb gehoord dat Portugal ook wel enkele miljoenen of miljarden kan gebruiken. Ook Italie ruikt onze donaties.
En het Oostblok is ook aangeschoven. Als ook deze geldkranen opengaan zal mijn pensioen misschien wel 75 jaar worden.

Vanaf mij 27e jaar betaal ik al pensioenpremie en ben nu 56 jaar. Als ik de kranten lees, dan lees ik hier ook pessimistische berichten. Het ziet er naar uit dat ik verplicht veel geld heb moeten betalen aan een fonds waar ik nagenoeg niets meer van terug zie als ik daar ooit recht op krijg. Het zal voor mij geen inkomen meer zijn waar ik van kan gaan genieten. Waarschijnlijk zit ik dan in een bejaarden of verzorgingstehuis en dan heb ik niets meer aan mijn pensioen.
Pensioen wordt verder versoberd | Binnenland | Telegraaf.nl

Ik ben op mijn 15e jaar gaan werken en moet dus tot mijn 67e jaar werken. Dat is in totaal 52 jaar met een baan waarbij ik ook nog tropenjaren heb gedraaid. Er waren weken bij van 80 tot 120 uur werken per week. ( jawel dit lees je goed, PER WEEK !! ) Dit was tevens niet het lichtste werk wat ik deed.
Ik geloof niet dat er een generatie bestaat dat vergelijkbaar is met wat ik gewerkt heb.
Klagen hoor je me niet, omdat ik alles met veel plezier gedaan heb.

Politiek ..................
Ik zal dit nooit snappen. Daarom ga ik ook nooit meer naar de stembus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan