Status
Niet open voor verdere reacties.

diggi

Steunend lid
Vip Lid
Sinds een paar dagen heb ik een probleempje met het verzenden van e-mail.
Postvak-Uit mails worden de eerste uren niet verzonden.
Er is niets veranderd aan de instellingen.

De voortgang blijft uren hangen aan 60 seconden.
mvg.

Postvak IN.JPG
 
Volgens je screenshot blijft hij hangen op Ontvangen ipv Verzenden.
Open eens je Belgacom mail via je webmail en verwijder daar alle onnodige emails. Of kijk eens of daar iets abnormaal te zien is. Ik ken die webmail link van BGC niet vanbuiten, ben een Telenet gebruiker...
 
Wat ik op de afbeelding zie is dat Outlook een bericht aan het ontvangen is.
Probeer eens webbased in te loggen bij uit emailaccount als dat mogelijk is en daar kijken om welk bericht het gaat. En daar dan eventueel deleten als het geen belangrijk bericht is.
 
is deze mail account ingesteld als zijnde het standaard mailings account ...?
kan jij ook mails ontvangen ?
blijkbaar was mijn vraag overbodig ...
controleer het volgende eens ...

Opmerking Gebruik deze methode niet als u een inbelverbinding gebruikt om verbinding met internet te maken.

Stap 1: Het dialoogvenster 'Eigenschappen voor netwerkverbinding' openen



  1. Klik op Start en klik op Deze computer.
  2. Klik onder Andere locaties met de rechtermuisknop op Mijn netwerklocaties en klik op Eigenschappen.
  3. Klik met de rechtermuisknop op uw internetverbinding en klik op Eigenschappen.
Stap 2: Controleren of TCP/IP voor de verbinding wordt gebruikt


  1. Controleer of op het tabblad Algemeen het selectievakje Internet-protocol (TCP/IP) is ingeschakeld. Als dat niet het geval is, schakelt u het selectievakje alsnog in.
  2. Klik op OK.
  3. Klik op Ja wanneer u wordt gevraagd de computer opnieuw op te starten.
  4. Volg de procedure uit de sectie 'Controleren of het probleem is opgelost' om te controleren of het probleem is opgelost.
 
is deze mail account ingesteld als zijnde het standaard mailings account ...?
kan jij ook mails ontvangen ?
blijkbaar was mijn vraag overbodig ...
controleer het volgende eens ...

Opmerking Gebruik deze methode niet als u een inbelverbinding gebruikt om verbinding met internet te maken.

Stap 1: Het dialoogvenster 'Eigenschappen voor netwerkverbinding' openen



  1. Klik op Start en klik op Deze computer.
  2. Klik onder Andere locaties met de rechtermuisknop op Mijn netwerklocaties en klik op Eigenschappen.
  3. Klik met de rechtermuisknop op uw internetverbinding en klik op Eigenschappen.
Stap 2: Controleren of TCP/IP voor de verbinding wordt gebruikt


  1. Controleer of op het tabblad Algemeen het selectievakje Internet-protocol (TCP/IP) is ingeschakeld. Als dat niet het geval is, schakelt u het selectievakje alsnog in.
  2. Klik op OK.
  3. Klik op Ja wanneer u wordt gevraagd de computer opnieuw op te starten.
  4. Volg de procedure uit de sectie 'Controleren of het probleem is opgelost' om te controleren of het probleem is opgelost.

Als TCP/IP niet ingeschakeld is heb je helemaal geen bruikbaar netwerk meer. Is de basis... Dus hier zal het niet aan liggen. Ook best afblijven bij gebrek aan kennis.
 
Heb de mailbox van mijn Belgacom webmail leeggemaakt.Er zat 262MB in.
Nu is het 0/1024MB.
Maar ik denk dat het probleem ergens anders zit,op dit ogenblik is er nog geen enkele mail verzonden.
Bedankt voor de reactie.
 
Heb je een gelimiteerd account bij Belgacom? Volgens mij heb je jouw limiet overschreden waardoor een beperking werd gezet op je internet snelheid. Zijn er ook abnormaal lage snelheden bij het bezoeken van websites?
 
Heb je een gelimiteerd account bij Belgacom? Volgens mij heb je jouw limiet overschreden waardoor een beperking werd gezet op je internet snelheid. Zijn er ook abnormaal lage snelheden bij het bezoeken van websites?
Mijn internetabonnement:Limiet is 500GB -Daar geraak ik met de beste wil van de wereld niet aan.
Belgacom Internet Overal Maxi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan