Microsoft stopt grote Windows 10-update na meldingen van verwijderde bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaaaaaah, alles werkt, geen vuiltje meer aan de lucht. Maar ik ben klaar tegen dat de 1809 terugkomt. Verse clone met alle data. Morgen woensdag, D-Day?????
 

Bijlagen

  • photo18686.jpg
    photo18686.jpg
    109.7 KB · Weergaven: 108
Vandaag opnieuw de update 1809 ontvangen. Wat raad je? Ja inderdaad, opnieuw hetzelfde probleem.
Heb ondertussen mijn clone al terug gezet. Ik hou het in het oog en probeer de update te beletten.
 
dan lijkt het me toch dat dit systeem niet meer in aanmerking komt ..alhoewel hij dus aangeboden word …
ben je zeker dat dit huidig systeem geen systeemproblemen bevat ...heb je dit al eens gecontroleerd met een sfc /scannow opgestart via de opdrachtprompt (administrator )
 
verwijder indien mogelijk eens de map " SoftwareDistribution " deze vind je op de locatie C: windows… zou kunnen dat hier een fout aanwezig is waardoor de update niet verder kan gaan ..deze map word terug aangemaakt bij de eerst volgende update die aanklopt .
 
Qtex;n237740 zei:
verwijder indien mogelijk eens de map " SoftwareDistribution " deze vind je op de locatie C: windows… zou kunnen dat hier een fout aanwezig is waardoor de update niet verder kan gaan ..deze map word terug aangemaakt bij de eerst volgende update die aanklopt .

Die heb ik nu verwijderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan