Microsoft stopt grote Windows 10-update na meldingen van verwijderde bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Qtex;n237422 zei:
heb je de mp3gain.exe opgestart met een rechts klik "uitvoeren als administrator " indien je dit vergeten bent doe het dan eens over..

Ja, bij problemen doe ik dit altijd. Maak nog een mirror van alles en dan herstel eens proberen.
 
Ben ik dan alle app's en programma's kwijt hierbij? Dus een nieuwe installatie met enkel dat behouden?
 

Bijlagen

  • photo18674.jpg
    photo18674.jpg
    21.5 KB · Weergaven: 133
als jij die optie neemt ben je inderdaad al je geinstalleerde app's kwijt als ookde geinstalleerde programma's onder bestanden verstaat men documenten ,films, muziek en foto's
 
wil jij niets verliezen betreffende je app's en programma's dien je je systeem te herstellen via de opdrachtprompt (administrator )


Je systeem herstellen met gebruik van een opdrachtprompt in Windows 10



Start een opdrachtprompt op als administrator ..
Geef vervolgens de opdracht DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealth en druk op enter
Wacht nu geduldig deze moet de 100% behaald hebben en zal indien er geen fouten worden gevonden het volgende scherm laten zien ..

5929343eee-Ashampoo_Snap_2015.11.13_08h33m32s_004_.png



Indien je dus een melding krijgt zoals hierboven mag je de opdrachtprompt sluiten ..
Er dient immers niets hersteld te worden !

Word er wel een vermelding gegeven dat er fouten zijn gevonden krijg je het volgende venster te zien ..
5921ee638b-Ashampoo_Snap_2015.11.13_08h31m24s_003_.png


In dat geval ga je verder met de tweede opdracht regel.
Geef deze opdrachtregel DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth in en druk op enter
Ook nu weer wacht je geduldig al ...
Beiden opdrachten samen hebben ruim 30 minuten geduurd vooralleer deze gedaan waren .
Ook deze gaat weer tot de 100% behaald is ..

En indien het geluk aan uw kant staat dat het probleem verholpen kon worden ..dan zie je het volgende scherm.
591246c7d5-Ashampoo_Snap_2015.11.13_08h26m01s_002_.png

Sluit de opdrachtprompt af en herstart uw systeem ..

Nadat je systeem herstart is kan je weer verder met hetgene wat je daar voor bezig was ..

indien blijkt dat je na het ingeven van de opdracht DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth
een foutmelding krijgt omwille dat de “source file niet gevonden word”
dan zal je een foutcode 0x800f081f te zien krijgen ....doen dan het onderstaande..


*indien je een Windows 10 dvd heb is deze in je drive plaatsen ..heb je géén Windows 10 dvd maar wel de Windows10.iso dan mount je deze .. om dit "mounten"te kunnen doen is het voldoende om de iso via de verkenner weer te geven m.a.w. rechts klik op de iso en kies openen met "Windows verkenner"

nu dat de iso geladen is of via de verkenner gemount word dien je in de opdrachtprompt (administrator) de volgende opdracht in te geven ...
DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth /source:WIM:X:\Sources\Instal.wim:1 /LimitAccess

**letop: de letter X dien je te vervangen ...door de letter van je drive of door de letter dat dus je gemounte drive vermeld !

klik na het ingeven van de opdracht op enter ..
 
Volgens het scherm hieronder is alles in orde. Maar resultaat is hetzelfde. Rechtsklik en nog altijd geen nieuwe map kunnen maken. Mp3Gain nog altijd niets mee aan te vangen wegens foutieve install.
De Yelo-Play app kan ik openen (na herinstall ervan) via de start, naar de y en daarna Yelo Play selecteren. De tegel in het menu doet niets al is dat een vernieuwde tegel.
 

Bijlagen

  • photo18675.jpg
    photo18675.jpg
    25.2 KB · Weergaven: 131
klik eens met rechts op de snelkoppeling in het startmenu van yelo app en kies "meer" kies vervolgens "app instellingen "
je zie vervolgens de gegevens van deze app ( komen die van u overeen met deze gegevens van mij )
Ashampoo_Snap_vrijdag 14 december 2018_17h31m39s_002_.png
*je heb daar ook de optie om deze app te herstellen en zodoende verkrijg je de standaard instellingen terug ...probeer dat eens zou ik zeggen .

*betreffende mp3gain open je best eens de eigenschappen om de compatibiliteitsmodus te gebruiken van xp (sp2) en je vink ook uitvoeren als administrator aan ..bewaar deze instellingen .
 
Qtex;n237436 zei:
klik eens met rechts op de snelkoppeling in het startmenu van yelo app en kies "meer" kies vervolgens "app instellingen "
je zie vervolgens de gegevens van deze app ( komen die van u overeen met deze gegevens van mij )

*je heb daar ook de optie om deze app te herstellen en zodoende verkrijg je de standaard instellingen terug ...probeer dat eens zou ik zeggen .

*betreffende mp3gain open je best eens de eigenschappen om de compatibiliteitsmodus te gebruiken van xp (sp2) en je vink ook uitvoeren als administrator aan ..bewaar deze instellingen .

Yelo Play werkt terug naar behoren met dit voorstel. Reeds bedankt hiervoor. Nu nog de rechtse muisklik om een nieuwe map aan te maken. Ook MP3Gain werkt nog niet.
 
Zodra ik met de muis aan Nieuw kom, kan ik niet meer verder. Alles blokkeert, komt doorzichtig en na een 5 tal seconden komt desktop terug en sta ik weer op hetzelfde punt als ervoor. Dus het menu die achter Nieuw zit opent niet en blokkeert.
 

Bijlagen

  • photo18679.jpg
    photo18679.jpg
    46.7 KB · Weergaven: 139
Qtex;n237439 zei:
neem deze eens .. https://sourceforge.net/projects/mp...le)/1.2.5/mp3gain-win-full-1_2_5.exe/download verwijder eerst de versie die aanwezig is ..

*betreffende het niet kunnen aanmaken van een nieuwe map op je bureaublad kan ik enkel maar vermoeden dat dit iets met rechten te maken kan hebben ..
of dat er een besmetting aanwezig is die dit tegenhoud ...m.a.w. raad ik je dus de Malwarbytes ADWcleaner aan tenzij je de Malwarebytes premium al gebruikt

MP3gain werkt niet en ADWcleaner helpt niet.
 
wat je daar beschrijft van het niet verkrijgen van het achter volgend menu heeft denkelijk met je mappen structuur te maken …
open eens de opties voor de verkenner en stel alles daar eens opnieuw in door de standaard instellingen te gebruiken ..(zelf heb ik er eerlijk gezegd het raden naar daar ik dit probleem nooit eerder heb ondervonden
 
Qtex;n237453 zei:
wat je daar beschrijft van het niet verkrijgen van het achter volgend menu heeft denkelijk met je mappen structuur te maken …
open eens de opties voor de verkenner en stel alles daar eens opnieuw in door de standaard instellingen te gebruiken ..(zelf heb ik er eerlijk gezegd het raden naar daar ik dit probleem nooit eerder heb ondervonden

Waar precies kan ik die standaardinstellingen selecteren. Ik zie nergens een verwijzing hiernaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan