Microsoft stopt grote Windows 10-update na meldingen van verwijderde bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.
klik start>instellingen >bijwerken en beveiliging > klik op voor ontwikkelaars "scrol naar beneden " en klik op " instellingen weergeven " >klik in het nieuw schermpje op "standaard instellingen herstellen "bevestigen met toepassen en ok
 
Qtex;n237459 zei:
klik start>instellingen >bijwerken en beveiliging > klik op voor ontwikkelaars "scrol naar beneden " en klik op " instellingen weergeven " >klik in het nieuw schermpje op "standaard instellingen herstellen "bevestigen met toepassen en ok

In geen enkele zie ik standaard instellingen staan.
 

Bijlagen

  • photo18680.jpg
    photo18680.jpg
    46.4 KB · Weergaven: 83
Qtex;n237468 zei:
klik verder op zo een blauwe regel ...instellingen weergeven en er opent zich een nieuw scherm "opties voor verkenner "

Werkt niet. Zou het mogelijk zijn dat de map achter Nieuw verwijdert is? Al de rest werkt. Als ik met de muis direct de onderste zaken aanstip geen probleem. Alleen Nieuw doet het niet.
 
Qtex;n237472 zei:
kies dan eens in de opties voor de verkenner de optie "mappen herstellen "
ik heb er echt het raden naar ..heb dit nooit eerder meegemaakt .

Helaas, niets lijkt te werken. Zal volgende week, als het hier wat rustiger is, mijn clone van begin maand terugzetten. Heb reeds alle data die aangepast is in een map op de D schijf gezet.
 
MP3Gain : oplossing gevonden. ProPlusWW voor 64bit nodig. Dit werkt terug. Maar probleem met menu's blijft. Ook na systeemherstel.
Als het past, zet ik morgen mijn 14 dagen oude clone terug. Merkwaardig, na systeemherstel (geeft aan dat alles goed verlopen is), blijft de 1809 staan. Was nochtans 1803.
 
aangezien je van versie 1803 naar versie 1809 ben gegaan kunnen er geen herstelpunten van versie 1803 aanwezig zijn ..logisch dus dat je nog steeds de 1809 heb maar wellicht wel een eerdere build .
fijn dat je mp3gain werkende gekregen heb ..
 
Qtex;n237500 zei:
aangezien je van versie 1803 naar versie 1809 ben gegaan kunnen er geen herstelpunten van versie 1803 aanwezig zijn ..logisch dus dat je nog steeds de 1809 heb maar wellicht wel een eerdere build .
fijn dat je mp3gain werkende gekregen heb ..

Vanmorgen opgestart en het is een zooitje. Helft van de icoontjes is verdwenen. Edge werkt niet. Ben nu ingelogd met Firefox.
Dus dat wordt een drastische ingreep.
 
spijtig te horen dat versie 1809 bij u zoveel problemen te weeg brengt ...je zou bijna gaan denken dat versie 1809 niet voor je systeem geschikt is ..
denk echter dat een verse installatie vanaf een medium wonderen kan doen .
 
Qtex;n237507 zei:
spijtig te horen dat versie 1809 bij u zoveel problemen te weeg brengt ...je zou bijna gaan denken dat versie 1809 niet voor je systeem geschikt is ..
denk echter dat een verse installatie vanaf een medium wonderen kan doen .

Klopt, maar dan moet ik alle programs en de instellingen ervan opnieuw doen. Echter terugkeer naar 1803 met mijn 14 dagen oude kloon perfect verlopen.
De update zal wel opnieuw aankloppen. Ik zie wel.
Kan moeilijk geloven dat mijn I7 met 16GB ram en SSD niet compatibel kan zijn????????
 
Mik;n237515 zei:
Klopt, maar dan moet ik alle programs en de instellingen ervan opnieuw doen. Echter terugkeer naar 1803 met mijn 14 dagen oude kloon perfect verlopen.
De update zal wel opnieuw aankloppen. Ik zie wel.
Kan moeilijk geloven dat mijn I7 met 16GB ram en SSD niet compatibel kan zijn????????

Kan ik mij ook niet voorstellen als je ziet hoe soepel het hier draait op mijn Netbookje met slechts 2 GB RAM en een Intel Atom processortje
 
Hier is nog maar eens bewezen wat het belang is van een goede clone van Uw schijf. In minder dan 1 uurtje was alles weer als vanouds.
Heb wel een SSD en externe USB 3.0 schijfje (maar 5400t/min) Dus dat gaat relatief snel. Gewoon opgestart vanaf cd met Macrium en externe schijf terug clone gemaakt naar de C schijf.
 
dan heb je nu terug versie 1803 en zou mp3gain te gebruiken moeten zijn maar kan je ook een nieuwe map aanmaken nu op het bureaublad ..
tevens zal versie 1809 weer komen aankloppen (wellicht deze week nog )..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan