Microsoft stopt grote Windows 10-update na meldingen van verwijderde bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ging hem mijn vrouw manueel laten binnen halen deze namiddag en het lukte haar niet en het was meteen een hele waarom gevraag van hare kant aan mij, waarom het niet lukte. Wist ik veel. Nu dus wel, waarvoor dank.
 
cve via de Windows update lukt het inderdaad niet ...als ook werd het media creation tool 1809.exe verwijderd en vervangen door versie 1803 dus daarmee gaat het ook niet ..
maar wil je je vrouw gerust stellen en haar wens alsnog kunnen doen dan kan ik u de Windows 10 1809 NLx64.iso bezorgen ...
enkel dien je dus er wel rekening mee te houden dat Microsoft een reden heeft om deze update in te trekken voor een bepaalde tijd .
 
Qtex;n235208 zei:
cve via de Windows update lukt het inderdaad niet ...als ook werd het media creation tool 1809.exe verwijderd en vervangen door versie 1803 dus daarmee gaat het ook niet ..
maar wil je je vrouw gerust stellen en haar wens alsnog kunnen doen dan kan ik u de Windows 10 1809 NLx64.iso bezorgen ...
enkel dien je dus er wel rekening mee te houden dat Microsoft een reden heeft om deze update in te trekken voor een bepaalde tijd .

Bedankt voor het aanbod Qtex, maar ze zal wachten tot Microsoft aan komt hollen met een nieuwe update.
 
Qtex;n235212 zei:
das dan ook het verstandigste ...had er eerlijk gezegd ook op gehoopt dat ze er NIET op in ging ...

(y), het is eigenlijk ik die er geen zin in had om er mee door te gaan. Laat ons zeggen dat mijn oren al te veel afgezien hebben. -m-
 
Qtex;n235220 zei:
was ze zo aan't zagen ...pas maar op dat ze dit niet leest of je oren krijgen een kleurtje ...

Een beetje toch, maar ik heb ook migraine en kan dan ook niet veel verdragen. Dus of het nu echt veel zagen is of ik een kort lontje laat ik in het midden.
 
Qtex;n235222 zei:
ach zo..alé beterschap hé ...maar daar kom je nie meer vanaf denk ik ..

Jammer genoeg niet nee, Ik heb toen ik 28 was een tromboze gehad in mijn hoofd en sindsdien is dit 1 van de overblijfselen van dit euvel. Maar ik mag van geluk spreken dat ik maar zulke ongemakken eraan overgehouden heb. De meeste hebben minder geluk. Ok, ik heb tussen de 4 à 6 dagen per week migraine en ik zie aan mijn linker oog een deel niet, maar dat is uiterst links, dus ook weer een dikke meevaller in mijn ongeluk. Als ik zeg dat ik de grote behoefte moet doen is het wel nu meteen, ik voel het niet meer aan komen gelijk vroeger, maar dat zijn allemaal zaken waarmee te leven valt.
 
Ik heb hier al een 1809 update staan van 4oktober, zonder problemen geinstalleerd.
En nu staat er weer ene klaar ,dus van 1809nl de KB4467708.
Moet ik die dan opnieuw installeren?
.
 
starmaker ja je doe er goed aan om deze op te halen ...hier was het hetzelfde liedje ook hier was de build 17763.134 al aanwezig van 4 oktober ..deze KB4467708. geeft welliswaar dezelfde build maar heeft tal van verbeteringen mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan